• Anonym (SEX & SÅNT)

Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?

Ja! Vilken är den bästa ställningen egentligen?
    Dela med dig av dina tips och erfarenheter, så blir andras liv kanske lite roligare!

Cool

• Svar på tråden Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?
  • Anonym (AaA)
    Anonym (Kille) skrev 2013-09-24 19:36:06 följande:
    Hon tycker det är klumpigt, vet dock inte hur det är klumpigare än att rida vanligt, det har bara kommit på tal en gång så om jag förklarade att jag absolut ville prova så skulle hon väl ställa upp, men jag vill inte behöva be om det, hon rider ju redan bara för min skull.

Det är ju bara att "backa upp" och slå sig ner men visst, det är aldrig roligt att tjata.
  • Anonym (matte)

69, och Hon liggande på mage är också grymt.

• Anonym (sara)

När jag ligger på mage och drar upp ena benet och han mellen mina ben, svårt att förklara men sjukt skönt.   Sen får han även dra mitt hår och snacka snuskigt,  blir då helt galenTungan ute

• Anonym (Perra)

Inverted Swedish helicopter slår ju annars allt....

• Anonym (Perra)

Skämt å sido... Min tjej gillar missonären med gnugg-sex då klitoris stimuleras rätt då.

Bakifrån går inge bra. Jag är lite för lång och kommer för djupt in väldigt lätt och dessutom är hennes livmoder vinklad bakåt (? eller var det frammåt?) så det är läskigt.

Jag gillar när tjejen rider, fast den är "för skön" och jag ger mig snabbt av i "sken" Skäms.

69an är annars underbar. 

• Anneli 87

Helt klart bakifrån!
    Kommer djupt in vilket är underbart och han kan smiska mig samtidigt! :)

• Anonym (råger)
    Anonym (Perra) skrev 2013-09-26 10:22:26 följande:
    Inverted Swedish helicopter slår ju annars allt....
    Jag har romerska ringar monterade över sängen. oslagbart
  • Anonym (Ung kille)

Bakifrån, härligt att se kuken glida ut o in och blir våtare hela tiden. Skönt att man även kommer djupare in

• Anonym (fdPåJakt)

Min favorit är helt klart saxen. Den får mig att njuta mest och jag blir mer uthållig när vi kör den.

• XDX

Att ligga på sidan vända mot varann med kropparna tätt ihop. Väldigt bekväm och intim ställning, och hon har lätt att styra hur djupt man kommer. 

Jag älskar när kvinnan rider mig, men det blir i princip aldrig då det gör för ont på henne 😥 Vi har testat flera varianter och tweaks men det går inte. 

• Dilf
    Anonym (PM) skrev 2013-09-24 19:26:44 följande:

När jag ligger på rygg, han ovan fast upprätt, på knä. Med ena benet på hans axel och hans hand runt min hals.

Ja då kommer man djupt in
  • Dilf

bakifrån om man bara får välja en.
    men beror ju på situation och stämning.
    vakna upp i en sked och smyga in är ju inte heller så tokigt

• Anonym (Helene35)

Bakifrån alla dagar i veckan. Det är något djuriskt över det som tänder mig, som att det är två människodjur som parar sig... Han får gärna hålla hårt i mina höfter och daska mig/nypa mig i hullet på baken också.

Är dock killen välutrustad så kliver jag gärna på och rider.

• Dilf
    Anonym (Helene35) skrev 2024-10-11 21:36:14 följande:

Bakifrån alla dagar i veckan. Det är något djuriskt över det som tänder mig, som att det är två människodjur som parar sig... Han får gärna hålla hårt i mina höfter och daska mig/nypa mig i hullet på baken också.

Precis så, härligt
  • Anonym (Rumpan)

Ligga på mage och få den där bak!

• Anonym (2016)

Låter härlig! Älskar också doggy!
    Men funkar det även med en välutrustad? Eller rider du hellre då?
  • XDX

Kan du förklara hur du rider en välutrustad och varför det funkar så bra? 

Jag är det och flera kvinnor har haft svårt med att rida mig. Min partner sedan många år klarar inte det alls. 😥

Många säger att rida är bra för att hon få har större kontroll över djupet. Men om problemet även handlar om tjockleken så ser jag inte hur ridställningen skulle hjälpa annat än om den är tjock enbart vid roten. 

En hypotes är att en del män blir mindre hårda i ridställning, p g a tyngdkraften, och att det mildrar storleksproblem. Jag tillhör dock dem som är stenhårda oavsett position, så denna hypotes funkar inte för mig. 

Tar gärna emot tips! 🙏
Svar på tråden Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?