Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?
Ja! Vilken är den bästa ställningen egentligen?
Dela med dig av dina tips och erfarenheter, så blir andras liv kanske lite roligare!
Ja! Vilken är den bästa ställningen egentligen?
Dela med dig av dina tips och erfarenheter, så blir andras liv kanske lite roligare!
69, och Hon liggande på mage är också grymt.
När jag ligger på mage och drar upp ena benet och han mellen mina ben, svårt att förklara men sjukt skönt. Sen får han även dra mitt hår och snacka snuskigt, blir då helt galen
Inverted Swedish helicopter slår ju annars allt....
Skämt å sido... Min tjej gillar missonären med gnugg-sex då klitoris stimuleras rätt då.
Bakifrån går inge bra. Jag är lite för lång och kommer för djupt in väldigt lätt och dessutom är hennes livmoder vinklad bakåt (? eller var det frammåt?) så det är läskigt.
Jag gillar när tjejen rider, fast den är "för skön" och jag ger mig snabbt av i "sken" .
69an är annars underbar.
Helt klart bakifrån!
Kommer djupt in vilket är underbart och han kan smiska mig samtidigt! :)
Bakifrån, härligt att se kuken glida ut o in och blir våtare hela tiden. Skönt att man även kommer djupare in
Min favorit är helt klart saxen. Den får mig att njuta mest och jag blir mer uthållig när vi kör den.
Att ligga på sidan vända mot varann med kropparna tätt ihop. Väldigt bekväm och intim ställning, och hon har lätt att styra hur djupt man kommer.
Jag älskar när kvinnan rider mig, men det blir i princip aldrig då det gör för ont på henne 😥 Vi har testat flera varianter och tweaks men det går inte.
När jag ligger på rygg, han ovan fast upprätt, på knä. Med ena benet på hans axel och hans hand runt min hals.
bakifrån om man bara får välja en.
men beror ju på situation och stämning.
vakna upp i en sked och smyga in är ju inte heller så tokigt
Bakifrån alla dagar i veckan. Det är något djuriskt över det som tänder mig, som att det är två människodjur som parar sig... Han får gärna hålla hårt i mina höfter och daska mig/nypa mig i hullet på baken också.
Är dock killen välutrustad så kliver jag gärna på och rider.
Bakifrån alla dagar i veckan. Det är något djuriskt över det som tänder mig, som att det är två människodjur som parar sig... Han får gärna hålla hårt i mina höfter och daska mig/nypa mig i hullet på baken också.
Ligga på mage och få den där bak!