Var i stockholm finns det en " bra psykiatrisk läkare"
jag har möt två stycken de sög. Var helt ointressierade och i något bessar värd. Sen är min behandlings ansvariga psykolog ett psykfall en fett kossa som ej har något förstånd i huvudtaget hon är också helt ointresserad och hon reagerar inte ens. Sen tidigare i livet har jag sett och mött de flesta i talkgroens psykatri de var också psykfall. Hon var också en fett kossa . Sen möte Jag en psykatrisk läkare som var helt okunning och helt i det tomma intet flummiga värden. Sen har jag varit flera gånger på Akuten där var de inte heller " trevliga " "seriösa" eller " på littliga".
Det känns som jag behöver riktig hjälp men liksom alla jag möter är skit och det är majoriteten. Jag har inte ens sett en bra psykiatriker som är hyfsat bra med personlit intresse . . Men borde väl inte finnas en hyfsad läkare/person. kanske lite dyster att alla i världen beter sig mycket konstigt :(
finns det någon privat( med frikort) eller någon i offentliga psykatrin som du har träffat som du skulle vilja rekommendera?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-27 23:46
Sedan börjar jag tvilla på denna värld när det inte ens finns "Psykatri/medicin" kurs i skolan :(