Blue Star Atlantica Princess - Rhodos
Har ni varit här?
Vad var bra, mindre bra? Nånting man ska tänka på?
Tack!
Har ni varit här?
Vad var bra, mindre bra? Nånting man ska tänka på?
Tack!
Jag vill också veta...har bokat och åker dit 8/juli... :)
Verkar inte bli några svar...vi får helt enkelt åka dit själva och kolla läget :)
japp..
vi ska dit i maj... återkommer
Bra då är du där före mig...får höra ditt betyg... :)
Inte varit på just det själv men har för mig en bekant var där förra året och tyckte det var bra,. Vi själva var på Atlantica Aeagen Park(blue village hotellet i Kolymbia) i juli och Rhodos var kanon och hotellet suveränt! Är egentligen ett Cypern fan och det kändes nästan som Cypern. Vi var på Zykanthos utan barn för en himla massor år sedan och var inte helt nöjda.
Ska bli spännande att höra alla recensioner!
Valde själv Rhodos med Ving i år - eftersom vi inte var nöjda med Fritidsresors barnklubb. Ser nu att Fritidsresor gjort om konceptet - att vi inte skulle behöva betala allt i förskott oavsett om barnen ville gå eller inte. Ångrar faktiskt lite att det inte blev Fritidsresor i år oxå, eftersom barnen (6 och 8 år) då skulle fått gå i samma barnklubb. På Ving kommer de att splittas i olika grupper pga åldersskillnaden.
GILLAR att bara behöva ha 20 min transfer iaf!
lalala. Sunwing Kalithea? Har två kompisar som var där förra året(och den ena jobbar på ett ticnet) och de tyckte både det var bra. Själv är det något med Fritte att vi rest med dem flera gånger.
Hej, hej...
kom hem i söndags.
Maten var god, bra variation.
Tre st. pooler. Tillräckligt med plats runt om.
Stenstrand. Men med bra skor går det att bada och en bit in är det sand.
Aktiviteter varje dag, både för barn och vuxna. vattengympa, waterpolo, volleyboll, olika aktiviteter för barn etc. Barndisco på kvällen.
Det enda som jag tyckte var lite tråkigt är själva byn. Det finns inte så mycket att se. Åkte till Rhodos stad en kväll. Rätt så smidigt med buss. (biljetterna kan köpas i hotellets butik)
Allt som allt så är vi nöjda med resan.
Stämmer det att männen måste ha långbyxor vid middagarna?? Aldrig varit med om det på ett "vanligt familjehotell" tidigare. Vi åker dit i augusti
Vi sitter o tittar på detta hotell just nu, många verkar gilla det =) Får se om vi väljer det.
Kom hem för en vecka sen. Vi är jättenöjda. Kanon för småbarnsfamiljer. Bra mat. Dock lite utanför Ixia centrum