• Karoloina

Oregelbunden mens, vad ska jag göra?

Jag har en väldigt oregelbunden mens med en cykel på allt mellan 19-120dagar. Mensen har alltid varit sådan förutom den period jag åt p-piller, vilket jag slutade med för över 5år sedan. För ca 6 år sedan hade jag en inflammation i ena äggstocken vilket jag behandlades mot. Har även PCO i släkten. Nu vill verkligen jag och min sambo skaffa barn.... vi kör med ÄL-tester men inget napp än trots försök i flera månader. Har tid hos gyn om 1, 5vecka och är nervös... mest inför att de inte vill hjälpa mig alls! Någon som har några bra tips eller vart med om liknande?? Mottager tacksamt allt som ger mig lite hopp....

• Svar på tråden Oregelbunden mens, vad ska jag göra?
  • villbligravid2012

hej jag hade precis samma problem som dig för 1 år sedan..
    jag tog munkpeppar och en salva för att bli regelbunden och det funka!!!!
    kunde fan inte fatta det :) så nu ligger jag på 30 dagar 

• sommarblomman81

Jag har i stort sett aldrig mens, har PCO. Jag har precis börjat gå på akupunktur och efter första gången kom mensen. Den var ifs väldigt sparsam men nu väntar jag på nästa med spänning. Har gjort jättemånga ivf-behandlingar så jag är rätt förvånad att detta hade sån verkan på mig.

• LisaLuck

Tjena, har haft precis samma som dig, jag kör med maca pulver kapslar och kan tom känna att jag har ägglossning nu, kollar alltid med stickor för säkerhets skull.. Kan va värt ett test

Svar på tråden Oregelbunden mens, vad ska jag göra?