• mammatill3underbara

Vad är godast egentligen? Plopp eller Center????

Jag har velat länge fram och tillbaka och kan själv inte bestämma mig för vilken som är godast eller om dom smakar likadant. 

Så nu vänder jag mig till er!

Vad är egentligen godast? Plopp eller Center????

Kolla gärna in min blogg: mamamalin.vimedbarn.se
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är godast egentligen? Plopp eller Center????
  • LängtansBlåaBlomma
    Vinterankan skrev 2013-03-29 21:09:33 följande:
    Vad är skillnaden egentligen? Jag brukar tänka att jag ska testa men gillar båda och glömmer bort vad jag tycker till nästa gång.
    Den ena smakar mer socker (Plopp). De har både toffee som fyllning, men olika recept.
  • Petrol

Jag ska säga er det, att en rykande färsk plopp, det går inte av för hackor det!

• LängtansBlåaBlomma

Har tittat lite nu på Cloettas hemsida. Det är ju jättelustigt att det är dem som producerar bägge sorterna.

• LängtansBlåaBlomma

Skickade iväg för tidigt.

Det är lustigt att de gör bägge sorterna. Att de låter två favoriter vara kvar. De har även Kanolds halstabletter, det visste jag inte.

• Fruek

Tycker Plopp är för grynig i konsistensen, så jag föredrar Center. Om jag nu skulle få för mig att köpa sådant (det gör jag inte).

• Zebrima

Plopp, därför att Centers fyllning är grynigare och därför inte lika god!

• Zebrima
    Fruek skrev 2013-03-30 09:13:02 följande:
    Tycker Plopp är för grynig i konsistensen, så jag föredrar Center. Om jag nu skulle få för mig att köpa sådant (det gör jag inte).
    Haha, jag tycker tvärtom att Center är grynigare! Måste nästan köpa båda och jämföra!
  • Tillie

Same shit different namne. Kanske att Plopp är en aning sötare.

• Aspie

Jag tycker inte om någon utav dem, men finns det ens någon skillnad? Har alltid tyckt de smakat likadant...

• Excentriskan

Center är för grynig, Plopp är mycket godare. Godaste ploppen är de platta tvåbitars packen.

Förolämpningar är argument som används av folk som har fel
  • Aniiee

Hatar både plopp och center, och alla andra chokladbitar med sån där "rinnig" kolafylllning..... MEN jag ÄLSKAR center cocos..... undrar hur det går ihop.

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Jill 79

Åh de platta tvåbitars plopp. Barndomsminnen! Fick alltid en från pressbyrån när mamma och jag åkte pendeln till city.

• Chridhe
    Jill 79 skrev 2013-03-30 15:50:12 följande:
    Åh de platta tvåbitars plopp. Barndomsminnen! Fick alltid en från pressbyrån när mamma och jag åkte pendeln till city.

Mmmm, blev alltid jättesöligt när man delade den :)
  • mixxiec

Center! Det är inte lika sött som Plopp, alltså faller det mig i smaken mer.

• Tillie
    Tillie skrev 2013-03-30 15:30:07 följande:
    Same shit different namne. Kanske att Plopp är en aning sötare.
    Name ska det ju stå såklart!
Svar på tråden Vad är godast egentligen? Plopp eller Center????