Brist på sex och passion har gjort mig deprimerad.
Jag har ett STORT problem, och vet inte riktigt vad jag ska göra längre. Känner mig hjälplös.
Jag och min man har varit tillsammans i tre år nu, och i över ett år har han tagit antidepressiv medicin som har gjort honom väldigt gott, det enda problemet är att hans sexlust försvunnit helt. De första månaderna var det inga problem, men efter ett halvår så började min lust och längtar att växa ännu mer. Vi har sex var tredje månad ungefär, och då går det oftast väldigt snabbt och är över på 5 min. Inget förspel, ingen passion, utan bara in och ut och sprut. Sedan är det otroligt jobbigt att han inte vill smeka mig eller få mig komma.
Jag har precis som alla andra kvinnor - testat precis allt. Klätt upp mig i sexiga kläder, tagit initiativ, varit passiv, satt på filmer och visat heta bilder. Tagit på mig själv, smekt honom, tjatat, låtsas som ingenting, väntat, längtat, men ingenting händer. Jag vet om att han blir avtänd när en tjej visar sig kåt och är alldeles för på, så jag har försökt att vänta duktigt. Kaxa mig lite för att väcka lite agression hos honom. Men ingenting händer.
Ofta så gråter jag mig till sömns på kvällarna, efter att ha onanerat medan han ligger och sover bredvid mig. Jag känner mig så obekräftad och ensam. VI har pratat och pratat..han säger att jag ska ge honom tid och inte pressa honom. För honom så verkar inte sexet vara viktigt alls, utan han ser inte problemet och förstår inte att det är så jobbigt när jag förklarar det.
Detta har lett mig in till en djup depression, och jag känner inte längre någon glädje för något. Det enda jag vill är att han ska ta på mig, knulla mig och göra det riktigt hårt. Han är världens underbaraste man annars, och jag älskar honom..men det här gör mig fullkomligt galen. Vad ska jag ta mig till? Jag vet att jag inte kan göra annat än att vänta...för om jag går på för hårt och tar upp till diskussion igen så ger det motsatt effekt.
- Ingenting fungerar, jag kan inte få honom kåt.
- Det känns som att vi är vänner. Vi bara skojar och har det skoj, men ingen passion eller gnista.
- Det enda jag vill är att han ska överraska mig, och smeka mig och få mig att komma.
Vad ska jag göra? Hjälp mig!