• Lijkan

Jag upptäckte något fruktansvärt!

Jag skulle byta tavelramar på mina fina loppisfyndtavlor, och vad upptäcker jag?! Jo att det är tidningsposters!!! Vad ska jag göra nu, jag kan ju inte ha posters på väggarna..

• Svar på tråden Jag upptäckte något fruktansvärt!
  • Lijkan
    FruNaftra skrev 2013-03-31 17:10:02 följande:
    Styrkekramar!

Tack, verkligen jobbigt. Det är liksom Backstreet boys på ena sidan och fåglar på den andra.
  • Griseknoen35

Perfekt två flugor i en smäll... Tröttnar du på Pippi fåglarna så är det bara att byta sida till backstreet boys och när du tröttnat på dom är det bara att byta tillbaka :)

• Lijkan

Joo det var ett bra förslag, men det är ju fortfarande en poster! Liksom tunt plastigt glansigt material.

• Petrol
    Lijkan skrev 2013-04-01 13:13:32 följande:
    Joo det var ett bra förslag, men det är ju fortfarande en poster! Liksom tunt plastigt glansigt material.
    Det är väl inte mycket tunnare och glansigare nu än för en vecka sen gissar jag?
  • Lijkan
    Petrol skrev 2013-04-01 13:15:12 följande:
    Det är väl inte mycket tunnare och glansigare nu än för en vecka sen gissar jag?

jodå det har liksom smält i solen.
  • Petrol
    Lijkan skrev 2013-04-01 13:23:37 följande:

jodå det har liksom smält i solen.
    Tänk på det som en salvador dali tavla så blir det exklusivt!
  • Lijkan
    Petrol skrev 2013-04-01 13:28:20 följande:
    Tänk på det som en salvador dali tavla så blir det exklusivt!

Nick Carters huvud hänger ju likt klockan på grenen, och Kevin ser ut som Skriet.. så jag kanske kan lura några stycken, i alla fall min blinda granne! :)
  • Lindsey Egot the only one

Men herregud du har ju precis gjort ett fynd!
    Backstreet boys. Häng den över sängen så har du något och titta på medan du har det tråkigt.

• Parel

Hahahha, skrattar så jag gråter, detta gjorde min kväll <3 <3 <3

• Lijkan

Jag tänkte göra papperet tjockare, funkar det med lim och wellpapp?

• Lijkan

Update. Det funkar inte med lim och wellpapp. Blev alldeles knöilgt. Ska testa att stryka den..

Svar på tråden Jag upptäckte något fruktansvärt!