Klumpen skrev 2013-05-28 21:18:33 följande:
Är 21 och har en dotter som snart är 8 månader. Har aldrig känt mig dragen till alkohol och festande.
Jag tycker att det finns roligare saker utöver partysvängen.
Har blivit mamma, och flyttat till den andra sidan av stan, känner inte en kotte och jag är inte blyg men reserverad eftersom jag är "ung" men känner mig nästan gammal i sinnet.
För en tid sedan var jag på en öppenförskola för unga föräldrar, blev förvånad över hur många gånger jag hörde ord som knulla och hora för att vara på en plats för barn.
Efter de gick jag till en vanlig öppenförskola, men medelåldern där var 30 och även om alla var trevliga hade jag inte mycket att bidra till konversationen om huslån och föräldrar som ska placeras på ålderdomshem.
Har dåligt samvete att jag bara tar en promenad på dagen och min lilla tjej vill se mer än så, men känns så tråkigt att göra saker själv.
Jag känner exakt samma sak som du beskrev. Bor också i stockholm, i norsborg. min son är snart 4 månader. var i stockholm bor du? önskar jag kände en annan mamma som bodde i närheten, för det är som du säger skittråkigt att gå promenader ensam varje dag. alla andra jobbar ju