• DrJekyl

Vad är det med tjocka tjejer/kvinnor och tights?

Som trådens rubrik säger, vad är det med tjocka tjejer/kvinnor och tights?

Jag vet inte hur många ggr man har sett en tjock, (eller förlåt man får ju inte säga att någon är tjock) jag menar ju storvuxen eller någon som har kraftig "benstomme" envisas med att ha på sig tights så att man ser hur allt formligen "väller" ut. Tights kanske må vara sköna att ha på sig? Men alla kroppsformer passar inte i dom utan det får dig snarare till att se ännu mer "storvuxen" ut.

Detta påpekar inte bara jag utan många av mina vänner och då menar jag både manliga och kvinnliga.

Varför envisas dom med att ha dom på sig?

Självklart, alla har ju rätt att ha på sig vad man vill men hur ofta ser man män med en stor kalaskula gå omkring i en superslimmad tröja tex?

?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • Svar på tråden Vad är det med tjocka tjejer/kvinnor och tights?
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-04-05 13:54:26 följande:

Så här ska jag ut på stan idag

Inte nog med att det är tights.. De är fleecefodrade med!!

Mmm, fast du, Saftis, kan trä en svart sopsäck över huvudet, du kommer vara vacker som helvete oavsett. Så det så....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-04-05 13:56:58 följande:
    Mmm, fast du, Saftis, kan trä en svart sopsäck över huvudet, du kommer vara vacker som helvete oavsett. Så det så....

tja, vi får väl se vad doktorn and the tightshaters har att säga om saken ;)
  • lille Birger
    mycketsaft skrev 2013-04-05 13:54:26 följande:

Så här ska jag ut på stan idag

Inte nog med att det är tights.. De är fleecefodrade med!!

Det är snyggt med dragkedja på kjolen.
  • NoteturNomen
    mycketsaft skrev 2013-04-05 14:11:45 följande:

mycketsaft skrev 2013-04-05 14:11:45 följande:

Du missade att doktorn dissade Tjocka kvinnor i tights? Smala verkar inte störa honom, ingen kan väl påstå annat än att du tillhör de senare?! ;)
    Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • mycketsaft
    NoteturNomen skrev 2013-04-05 17:23:30 följande:

Du missade att doktorn dissade Tjocka kvinnor i tights? Smala verkar inte störa honom, ingen kan väl påstå annat än att du tillhör de senare?! ;)

Det hade sett fruktansvärt ut om jag inte haft kjolen.. Jämför man med bilden som doktorn lagt in på en tjej i tights så är jag ganska fet ;) Kan ju erkänna att jag inte är något fan av tights när man inte har något som täcker rumpan samtidigt, typ linne, tunika, längre tröja eller kjol/klänning.
  • mycketsaft
    DrJekyl skrev 2013-04-05 19:32:14 följande:
    Mycketsaft: Du är inte tjock ju :)
    ok.. men är det bättre när rumpan är täckt av typ kjol på en tjock person eller är det alltid fel ändå?
  • Totoro

Tråden börjar dö ut verkar de som :(

Ingen mer med fylliga ben som vill visa en bild och bevisa att det är fint med tights på fylliga ben. Förlåt saftis men dina ben är försmala :( inte snyggt att ha något så tight på något som är så smalt. Ser ut som det kan gå av :O

Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • DrJekyl
    Totoro skrev 2013-04-06 13:19:48 följande:
    Tråden börjar dö ut verkar de som :(
    Ingen mer med fylliga ben som vill visa en bild och bevisa att det är fint med tights på fylliga ben. Förlåt saftis men dina ben är försmala :( inte snyggt att ha något så tight på något som är så smalt. Ser ut som det kan gå av :O
    Kanske är så att dom inte VILL visa sina "fylliga" ben ;)

• Moolie
    DrJekyl skrev 2013-04-06 14:59:55 följande:

Kanske inte riktigt så att man är stolt över sin hydda men inte riktigt orkar göra något åt saken. Inte riktigt än eller just nu.
  • mycketsaft

Det kanske inte är så många "tjocka" som går omkring i tights utan något mer utan du som varit inne för mycket på pepleofwalmart ;)
  • NoteturNomen
    Tråden börjar dö ut verkar de som :( Ingen mer med fylliga ben som vill visa en bild och bevisa att det är fint med tights på fylliga ben. Förlåt saftis men dina ben är försmala :( inte snyggt att ha något så tight på något som är så smalt. Ser ut som det kan gå av :O
    Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!

Tråden börjar dö ut verkar de som :( Ingen mer med fylliga ben som vill visa en bild och bevisa att det är fint med tights på fylliga ben. Förlåt saftis men dina ben är försmala :( inte snyggt att ha något så tight på något som är så smalt. Ser ut som det kan gå av :O

Vill inte visa mina iaf, vill inte orsaka ögonsmärta och illamående hos dr J... Skulle byta ben m saftis vilken dag som helst... Eller förresten, skulle nog se konstigt ut med hennes ben på min kropp :S
  • NoteturNomen

Nä inte för det, vill bara inte orsaka att nån ska behöva må illa över att se dem :P
  • castillo

Ja tack och lov att det finns tights och leggins. Annars vet jag inte hur jag skulle ha orkat igenom de här åren efter graviditeten. Inga klädder passar, man blir ledsen när det är svårt att hitta jeans. Och varför ska jag inte kunna välja ha på mig snygga leggins som finns i alla färger och mönster. Sitter alltid bra. Klämmer inte åt så det blir valkar överalt och de går att dra upp högt som är helt underbart efter att magen aldrig formats tillbaka efter förlossningen. Och nej jag bryr mig inte om andra tycker jag ser ful och fet ut. Det är hur jag känner mig när jag ser mig i spegeln. Känner jag mig snygg i såegeln innan jag går ut och bekväm så kännet jag mig snygg även ute oavsätt vad du tycker. Jag går faktist ite och tänker på hur andra ser mig på stan. Känner jag mig snygg är det för att jag tycker själv att jag ser snygg ut. Dagar jag känner mig ful är dagar som redan va så innan jag går hemmifrån. Så nej man bryr sig inte om vad andra tycker . Tucker man om sig själv mår man bra.

Svar på tråden Vad är det med tjocka tjejer/kvinnor och tights?