• starq

Ivf i Falun 2013

Någon fler som ska få hjälp i Falun? Hör av er, kan vara kul att dela erfarenhet,

• Svar på tråden Ivf i Falun 2013
  • miss E

Jag testade negativt idag på rd 9. Trodde aldrig jag skulle bli så ledsen... Det känns hopplöst med min sambos skitspermier. Lycka till ni andra!

• Kramizen
    miss E skrev 2013-09-02 19:32:03 följande:
    Jag testade negativt idag på rd 9. Trodde aldrig jag skulle bli så ledsen... Det känns hopplöst med min sambos skitspermier. Lycka till ni andra!
    Stor kram till dig Hjärta
  • Jenny 587
    miss E skrev 2013-09-02 19:32:03 följande:

Det är inte försent ännu. De sa till mig att testa på dag 14 för säkerhets skull. Om man testade tidigare kunde det visa negativt. Nu testade jag positivt innan dess men testa igen om några dagar. Håller tummarna för dig. Kram
  • Kramizen

Arg, less och jävligt förbannad sammanfattar mig bra just nu! 
    Jävla klanton, dom överstimulera mig och drar ut på att meddela det till efter kl 17 idag.
    Tvungen att avbryta allt, skulle inte förvåna mig om dom dessutom räknar
    detta som ett försök.

*morr * 

• moonstar88

Hej! Hoppar in lite här. Så tråkigt för alla som fått ett tråkigt besked och gattis till de som äntligen lyckats.
    Jag om min man ska påbörja vårt 4:e försök i mitten på oktober vilket är både otroligt skrämande och förväntansfullt.
    Vi ska göra den korta metoden så det kommer gå fort när den första sprutan väl är tagen. Vi längtar faktiskt till att få sätta igång igen.

Kramizen: på vårt första försök fick vi inget embryo tillbaka då inget av de vi hade klarade sig till et dagen och enligt läkarna räknas det inte som ett försök som hur är. Så jag tror inte att det räknass för er del häller. Eller betalar ni detta privat?

• FaithHopeLove

Hej allihop! Testade i morse, - negativt. Så känner mig lite ledsen idag! :( Nu orkar jag inte göra fler IVF:er Men jag är glad samtidigt, att dom endå fick bort min Endometrios på detta försök, så Jag räknar därför detta som mitt första försök & inte mitt fjärde. Eftersom det andra försöken hindrade min Endonetrios en graviditet. Jag önskar Er ALLA ett STORT lycka till ♥ Kram

• Kramizen
    FaithHopeLove skrev 2013-09-27 08:42:48 följande:
    Hej allihop! Testade i morse, - negativt. Så känner mig lite ledsen idag! :( Nu orkar jag inte göra fler IVF:er Men jag är glad samtidigt, att dom endå fick bort min Endometrios på detta försök, så Jag räknar därför detta som mitt första försök & inte mitt fjärde. Eftersom det andra försöken hindrade min Endonetrios en graviditet. Jag önskar Er ALLA ett STORT lycka till ♥ Kram
    Stor kram till dig Hjärta
  • Kramizen

Jag hade en tanke, Ingen som ses och ta en fika och prata om det man går igenom och upplever?

• moonstar88
    Kramizen skrev 2013-10-17 10:54:26 följande:
    Jag hade en tanke, Ingen som ses och ta en fika och prata om det man går igenom och upplever?

Det skulle nog vara ganska skönt:). Men tyvärr bor jag längt från Falun (22 mil). Hoppas du hittar någon närmare dig, för du bor i Falun va?
  • Kramizen
    moonstar88 skrev 2013-10-18 08:34:29 följande:

Det skulle nog vara ganska skönt:). Men tyvärr bor jag längt från Falun (22 mil). Hoppas du hittar någon närmare dig, för du bor i Falun va?
    Ja jag bor ju i Falun, vilken tur jag har ;)
  • moonstar88
    Kramizen skrev 2013-10-18 09:17:11 följande:
    Ja jag bor ju i Falun, vilken tur jag har ;)

Jaa verkligen:)! Skulle vara skönt att kunna gå till kliniken;)
  • Kramizen
    moonstar88 skrev 2013-10-18 10:49:52 följande:

Jaa verkligen:)! Skulle vara skönt att kunna gå till kliniken;)
    Ja jag brukar tänka på det när jag är på kliniken och man hör hur långt folk åker. Kan ju inte låta bli att höra ;)
Svar på tråden Ivf i Falun 2013