• 1990amanda

30års present till pojkvänen!?

min sambo fyller snart 30år ! Vet inte vad ja ska köpa eller hitta på ! Vi har en son på 3år och en dotter på 3veckor! SÅ hitta på ngt själva går inte dirket då jag måste ha med mig vår dotter, sen har vi ingen direkt barnvakt i närheten!

Han har inga direkt intressen och han har gått om pengar så han har de mesta och de han inte har köper han själv...

Men eftersm han fyller 30 så känner jag att ja måste hitta på ngt !'

Tar gärna imot tips och ider

• Svar på tråden 30års present till pojkvänen!?
  • Griseknoen35

Jag har köpt en grill och ska köpa endel tillbehör till men då har vi precis köpt radhus och min sambo älskar att grilla. Han sa att han ville ha en grill, visade vilken och så åkte vi och köpte den.. Lite tråkigt att han redan vet och var med och köpte men han får inte använda eller ens peta på kartongen innan han fyller år. Han får väl några tshirt som vanligt också.

• 1990amanda
    Griseknoen35 skrev 2013-04-04 13:41:37 följande:
    Jag har köpt en grill och ska köpa endel tillbehör till men då har vi precis köpt radhus och min sambo älskar att grilla. Han sa att han ville ha en grill, visade vilken och så åkte vi och köpte den.. Lite tråkigt att han redan vet och var med och köpte men han får inte använda eller ens peta på kartongen innan han fyller år. Han får väl några tshirt som vanligt också.
    Griseknoen35 skrev 2013-04-04 13:41:37 följande:

okej! Låter ju kul, men min sambo hatar allt som har med mat attt göra speciellt att laga den haha ! Så en grill är nog inte ngt kul.. hm
Svar på tråden 30års present till pojkvänen!?