• FBA

Undersökning Facebookanvändande

Hej

Vi är två studenter som just nu gör en undersökning om personliga attityder till Facebookanvändande där resultaten kommer ligga till grund för vår C-uppsats i psykologi. 

Vi ber därför dig om hjälp med att svara på ett frågeformulär som förhoppningsvis kommer att ge ny kunskap om Facebookanvändande. Vi behöver verkligen fler svar så vi är mycket tacksamma om du kan tänka dig att ta dig tid till det här.

Det är viktigt att du svarar helt ärligt på frågorna. Alla som svarar är anonyma, vilket innebär att det inte går att spåra vem som deltagit i undersökningen. 

Hur går det till?

Tryck på länken som leder till webbenkäten:

https://docs.google.com/forms/d/1QYS4soB3htGnFDDcm06TsUalj3N84w8WWNgNJeNf14Q/viewform

Glöm inte att svara på alla frågor. När du är färdig, var vänlig tryck på "Svara" längst ner i enkäten.

Stort tack på förhand Pablo och Annika
  • Svar på tråden Undersökning Facebookanvändande
  • mrsStatham

Jäklar, det där var en lång enkät. 
    Ni kommer att få ett hästjobb att läsa av de där resultaten.
    Sparar den här och gör enkäten när jag får tid.. 

Bara två saker är oändliga
  • Dragonfly

Oj så många frågor! Tänk på att det bara är en C-uppsats.

• FBA

Hej!

Tack för er respons! Vi är medvetna om att det är många frågor och anar att det är därför vi inte fått ihop tillräckligt många svar än. Tyvärr var de många frågorna en förutsättning för att vi skulle kunna genomföra studien så vi fick bita i det sura äpplet och ha dem kvar. Vi hoppas trots detta att många här på Familjeliv kan tänka sig att svara. Vi behöver alla svar vi kan få. Glad

@mrsStatham - tack för att du sparar enkäten och kan tänka dig att svara senare!

• LillaJag06

Började med att svara och gick ner... Ner.. (Skriver från mobilen) och inser att detta kommer ta en evighet så stängde ner.
    Kommer förmodligen svara senare när/om jag sätter mig vid datorn.

Hoppas att inte alla tycker som mig så ni får tillräckligt med svar :)

• Readhead

Var lite väl många frågor för mig...

• FBA

Tack så mycket för att ni tagit er tid! Det har varit till stor hjälp men vi behöver fortfarande fler svar så om det finns någon där ute som fortfarande kan tänka sig att fylla i enkäten, snälla, snälla, gör det. :)

@Hannajo och eventuellt andra intresserade - skicka ett mail till facebookanvandande@gmail.com så mailar vi uppsatsen så fort den är klar. Det dröjer dock minst två månader innan vi är klara med den.

Än en gång, tack! 

• FBA
    Sista rycket nu! Pa söndag gar tiden ut för datainsamlingen till var uppsats och vi behöver 23 svar till. Om du inte har svarat, please make a girl happy och gör det. Min eviga tacksamhet far du för besväret. Glad
  • mrsStatham
    FBA skrev 2013-04-13 11:32:21 följande:
    Sista rycket nu! Pa söndag gar tiden ut för datainsamlingen till var uppsats och vi behöver 23 svar till. Om du inte har svarat, please make a girl happy och gör det. Min eviga tacksamhet far du för besväret. Glad
    Har fortfarande inte haft tid nog att svara. Ska göra det imorgon när jag får en längre tid för mig själv. Jag lovar Flört
    Bara två saker är oändliga
  • Tessos

Jag har inte Facebook och det är väl bara om man har Facebook som man kan svara. Så jag kan tyvärr inte hjälpa er.

• Dasy

Undersökning Facebookanvändande

Hej
    Vi är två studenter som just nu gör en undersökning om personliga attityder till Facebookanvändande där resultaten kommer ligga till grund för vår C-uppsats i psykologi.
    Vi ber därför dig om hjälp med att svara på ett frågeformulär som förhoppningsvis kommer att ge ny kunskap om Facebookanvändande. Vi behöver verkligen fler svar så vi är mycket tacksamma om du kan tänka dig att ta dig tid till det här. Det är viktigt att du svarar helt ärligt på frågorna. Alla som svarar är anonyma, vilket innebär att det inte går att spåra vem som deltagit i undersökningen.
    Hur går det till?
    Tryck på länken som leder till webbenkäten:
    docs.google.com/forms/d/1QYS4soB3htGnFDDcm06T...
    Glöm inte att svara på alla frågor. När du är färdig, var vänlig tryck på "Svara" längst ner i enkäten.

Stort tack på förhand Pablo och Annika
  • 3llie

Jag har svarat nu, men jag håller med de andra om att det var väldigt många frågor! Dessutom så var några av dem väldigt lika så några hade ni kunnat klara er utan :)

Svar på tråden Undersökning Facebookanvändande