Bf september . 20 år och väntar 3 barnet , någon mer ? :)
Någon mer i 20 års åldern som väntar barn? Jag väntar mitt tredje och skulle va kul att se hur fler har det :)
Någon mer i 20 års åldern som väntar barn? Jag väntar mitt tredje och skulle va kul att se hur fler har det :)
hej
Jag är 23år och väntar mitt andra barn i mitten av oktober, ja har en dotter (2 1/2år) sedan tidigare med en annan pappa.
Jag kommer från en by i norra Hälsingland vi bor i lägenhet just nu men letar hus.
Hejsan! Jag heter Ebba och är 25 år och väntar mitt första barn :) är i vecka 18 nu. Vilken vecka är du i?
Jag är i vecka 14 (13+3)
Härligt :) hur mår du? Mått illa? Jag mådde fruktansvärt illa och va döds trött från vecka 5 till vecka 16.
nja mellan vecka 7-12 ungefär då mådde ja lite dåligt på eftermiddagen men inte varje dag tack å lov... men trött är jag mer än vanligt men vi kliver upp tidigt så,
Dyker in här är 20 år och har en dotter på fyra och väntar bebis i december :)
Va skönt för dig att du mått okej. Men blir väl lite annorlunda när man redan har barn och måste gå upp på morgonen å så :) jag har BF 17 september. Har redan börjat längta som bara den dit!!
Jag mår bra men har nog alla symptom man kan ha ;) men varför klaga :D hihi längtar bara tills man kan berätta för dottern att ett syskon är på väg ;)
pallesh: jag har en dotter som fyller 3år 20juli..
när jag väntade henne då hade jag inte ett symtom och mådde hur bra som helst men denna gång har jag mått lite dåligt men inte å farligt,
vart kommer ni ifrån??
Hej! Jag är 21år och väntar första barnet. Beräknad förlossning är 27 september.
Jag bor i en liten by mitt i mellan sundsvall och hudiksvall..
Hej!
Jag är 25år och väntar mitt andra barn :)
Min son blir 8år i år =)
Hej ni andra! Är inte superung längre, 23 år och väntar tredje barnet med bf 19 september. Sägs att det är en liten tjej därinne. Återstår att se. Har två pojkar innan. Äldsta blir 7 år nu i juni.