Oförklarad barnlöshet - väntar nu mitt tredje barn!
Hej, jag spenderade ganska mycket tid på detta forumet för ett par år sedan när jag o min man försökte som mest att få till ett syskon till vår nu nio-årige son.
Första graviditeten var inga problem, funkade på tredje försöket. Andra barnet tog 7 år! Vi gick på utredning o diskuterade långt o länge om vi skulle prova Ivf, det var många känslor i omlopp o en riktig känslomässig berg o dal bana som jag aldrig kommer glömma!
Men helt plötsligt blev jag gravid, oroade mig hela graviditeten igenom o förväntade mig hela tiden det värsta. Men allting gick som det skulle o vår lilla dotter är nu 15 månader.
Innan jag ens slutat amma o mensen hunnit komma tillbaka så var jag gravid igen! Är gravid i v 35.
Har absolut ingen som helst aning om varför det tog så lång tid med nummer två!
Men ville bara dela med mig om vår historia... Hur jobbigt det än kan verka för stunden så kan det helt plötsligt lösa sig av sig självt! Hoppas att det kan vara till uppmuntran... Har man lyckats få ett barn ihop så finns det ju egentligen logisk anledning till varför det inte skulle kunna gå igen, även om det kan ta tid!
Kram på er alla o lycka till : )