tjocka som försöker bli gravida- ny tråd :)
hejhej här är en överviktig som försöker :)
väger 95 kg har bmi på 36 så jag kämpar med vikten
är det någon mer som kämpar med vikten och bebisverkstaden??
hejhej här är en överviktig som försöker :)
väger 95 kg har bmi på 36 så jag kämpar med vikten
är det någon mer som kämpar med vikten och bebisverkstaden??
Jag satte in en tvådagar fryst förra måndagen, är alltså på RD10.
De andra misslyckade gångerna har jag börjat blöda ca RD10, så det är lite nervöst.
Om det inte funkar denna gången måste jag gå ner minst 10 kilo innan nästa försök, har jag lovat mig.
Det enda jag märkt hittills är att jag är måste springa och kissa hela tiden..men det är ju i så fall för tidigt i ev grav. för att kunna bero på det, så det är säkert något annat.
Jag testade positivt men det blev MA av det här grynet också tyvärr :( Igår åkte jag in till sjukhuset för att kolla framstegen på bebisen men den hade slutat växa redan i v 5 och jag borde varit v 9. Så jag blev hemskickad med cytotec som jag tog igår. Sjuksköterskorna skrämde upp mig för dom sa att det kommer kännas ungefär som födslovärkar, göra ganska så ont och det kan komma en störtblödning, så det vore verkligen bäst om jag hade någon hos mig. Jag som redan var rädd, det där gjorde inte det hela bättre.
Jag tog dom iaf när jag kom hem igen och tvingade iväg maken till jobbet, ville hellre vara själv så fick jag väl ringa om något uppstod istället. Efter 3 timmar började jag blöda och efter 6 timmar kom en jätteklump och så fortsatte det komma levrat blod under eftermiddagen och kvällen. Nu ett dygn senare så blöder jag mer som en vanlig mens och det har inte gjort ont alls, ja lite mensvärkliknande då men inte som jag trodde.
Så nu blir det att börja om på ny kula, IGEN. Jobbigt!