Tror du att den här killen skulle kunna jobba som säljare?
Tror du att den här nallen skulle kunna jobba som säljare?
Tror du att den här nallen skulle kunna jobba som säljare?
Ja, självklart!
Förstås
Absolut, om fåret Frank kan få jobb som det så kan den där björnen säkert också det. Han kanske kan sälja öl (beer)?!
Njaaa... Han har nog lite för mycket ansiktsbehåring, men å andra sidan väldigt snälla ögon!
Absolut, han skulle få alla kunder att smälta :)
Han ser lite fundersam ut med munnen på sné, har du frågat om han vill jobba som säljare...?
Ja utan tvekan!
men så länge det inte är casual friday så kanske han bör tänka över garderoben! ;)
Det viktigaste är: vad vill denna björnen arbeta med?
Ja, han borde jobba i Sova-butiken eller något, om han vill så klart. Hade absolut köpt en säng av honom!
Absolut! Ser väldigt förtroendeingivande ut.
Här är lite fler bilder på honom: www.familjeliv.se/Forum-21-177/m69457442.html
Han är väldigt söt och har snälla och fina ögon , köp en fin kostym så kommer han gå långt
Är det det enda viktiga? Om han kan jobba som försäljare? Tänk om han inte vill jobba som försäljare, vad ger du honom för värderingar egentligen? Och ska du lära honom att det sitter i utseendet huruvida man kan ha ett visst jobb eller inte? Jag hoppas verkligen att detta är en trolltråd för du borde inte få ta hand om en nalle när du ställer sådana krav på honom. Hur skulle det kännas om någon frågade om DU kunde jobba som försäljare!?
Ska han vara säljare går Dressmankläder bra. Jag tror annars att han kan ha större chans med kvinnorna med att sälja något där han kan ha pyjamasen på. Hemförsäljning av kramar tror jag är en nisch för honom.