• mammatill2pojkar

söker umgänge i Norrköping!!!!!!

Hej mitt namn är Jenny och är 25 år bor ihop med min sambo David som är 32 år Tillsammans har vi två underbara söner en på 1, 5år och en på 6, 5 år Vi ha nyligen flyttat hit till centrala Norrköping från Uppsala. Undrar jag till er norrköpings bor , om ni kan ge tips om olika aktiviteter man Kan hitta på med familjen ??! Och eftersom man är helt ny i denna stad så har vi inga direkta umgänge hära Och de skulle vara jätte kul att träffa andra föräldrar härifrån. Hoppas att få svar eller att någon/några kanske vill ses i någon park. Mvh jenny

• Svar på tråden söker umgänge i Norrköping!!!!!!
  • Rylander

Hej! Jag och min familj bor i Söderköping, ca en kvart från Norrköping. Vi har en dotter på 1,5 år och vi har inga vänner med barn i samma ålder och jag skulle tycka det vore kul att ses. Mvh Sofia

• Mjork

Jag har två barn, en kille på 4,5 och en tjej på 1,5, själv är jag 27. Då min familj inte umgås med några andra barnfamiljer skulle jag gärna vilja träffa andra, skulle gärna vilja träffas i någon park. Tyvärr är ju inte våra äldre söner jämngamla, men det gör kanske inget?

Tips på aktiviteter vet jag inte riktigt. Busfabriken finns ju, något som barnen brukar uppskatta, men inte alltid föräldrar! Ligger i Ingelsta. Sedan finns ju Centralbadet (ligger i Ljura), som är det lokala badhuset. Båda dessa kostar dock pengar. På sommaren är Himmelstalundsbadet öppet och det är ett gratis utomhusbad. Andra badplatser vid sjöar är Abborreberg och Ågelsjön, den senare är för övrigt perfekt även för utflykter eller tältning. Folkparken är en trevlig park med lite mer än bara de vanliga rutschkanorna och gungorna, annars finns ju olika bra parker beroende på var i Norrköping man bor. Bästa leksaksaffären är enligt mig Lekhuset, som barnen brukar uppskatta att besöka. Om TS är intresserad av att höra mer om något av det jag skrivit om får du gärna säga till så berättar jag mer. Eller så kan du fråga om något mer specifikt så kanske jag kan komma på något mer.

• Panda87

Hej! Här har du ytterligare en tjej på 25 år som flyttat till Norpan från Uppsala. Behöver med utöka mitt umgänge här i staden. Du får gärna skriva till mig.

Ha en bra dag

Svar på tråden söker umgänge i Norrköping!!!!!!