Jag blir tokig! Konstant slutkörd
Jag är så trööööööött konstant! Jag förstår inte vad som är fel på mig. Jag har en underbar dotter som somnar 20 på kvällen, vaknar och vill ha mat vid 2-3 och sen igen vid 6-7 på morgonen. Jag tar natt matningen och sambon morgonmatningen och går upp med henne då med och låter mig fortsätta sova efter det. Jag vaknar vid 11-12 och startar dagen, gosar med dottern, diskar städar och tvättar etc. Sover middag med dotter mellan 15-17 och sen gos/städ/tvätt igen tills läggning av dottern kl 20 igen. Duschar då och är sen i säng igen vid 20:30. Och trots allt det där så är jag ändå trött jämt!! Tänkte att jag sov för mycket och provade att ställa klockan och gå upp i normal tid men nej, då var jag zombie. Provat att ta promenad med vagnen när tröttheten slår till, går typ i sömnen då känns det som. Jag blir tokig snart! Jag har inte vart pigg på tre månader! Nån som haft likadant? Borde ju vara hur pigg som helst, hon låter oss ju sova på nätterna? Under hennes tre månader i livet har hon bara vart besvärlig tre nätter så jag förstår inte?! Tips?