• frökengalenpanna

Söker tips på bloggare med humor.

Som rubriken lyder. Har du nåt bra tips till en bloggare (eller du själv kanske bloggar?) som skriver roliga inlägg. Inga "det-här-gjorde-jag-idag-och-de-va-kul-bloggar". Utan bloggar med en twist, där inläggen är skrivna med glimten i ögat och med humor. Där man får vara med om händelser i bloggarens liv som skrivs med humor och får en att skratta =)

Det finns ju tusentals bloggar att leta bland och tänkte att det var bättre att ta hjälp av er än att börja leta i djungeln. Så har du tips på en rolig-med-glimten-i-ögat-humor-blogg?! Dela med dig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-10 13:15

Bloggare med ironi och självironi (självdistans) också såklart =)

Gärna om bloggaren både har DET och nån sorts underliggande bnudskap....hahaha, vilka krav ;)
  • Svar på tråden Söker tips på bloggare med humor.
  • giggle

Folk beskriver min blogg så som du skriver, men vi snackar ju inte stå-upp-roligt direkt. Jag är helt sängliggande sen typ 10 veckor pga min graviditet så jag upplever lagom mycket varje dag, hehe.
    Och sen är det väl ganska distanslöst att tipsa om sin egna blogg, så jag vet inte hur det står till med min glimt i ögat heller :D
    Men testa och se!

www.bebisgrejen.blogspot.com

• kamomillmilla
    FlitigaLis skrev 2013-04-10 13:15:35 följande:
    Instagramkontot enpappasdagbok är roligt
    Tyckte iofs den var sjukt tråkig, borde snarare heta enmansdagbok då allt man får se är hans frus stjärtspringa..
    William 2011-02-08
  • frökengalenpanna

Tyckte inte heller enpappasdagbok var min typ av humor. Ett par bilder va kul men det blev mycket sammalika efter ett tag. Kikar nog in där nångång i bland ändå =)

Klart man får länka till sin egen blogg (det gör ju jag) =) kollar upp den!   

Svar på tråden Söker tips på bloggare med humor.