Man blir så less
Vår son som är 10 år blev i februari inskriven i särskolan. Han ska gå integrerad i sin vanliga klass.
Men fortfarande har inte hans fröknar eller någon annan på skolan hört ett ord från särskolan.
De skulle komma dit och personalen ska få stöd och handledning av dem. Pojken ska få material därifrån.
För nån vecka sen ringde min sambo rektorn och frågade vad som är på G? Då sa rektorn att de skulle ha möte den veckan. Men det visade sig inte vara sant. Han hade inte ens pratat med personalen om ett möte. Han säger att det är på gång hela tiden men INGET HÄNDER!!! Jag blir snart tokig på detta, skickade nyss ett mejl till rektorn på särskolan (svår att nå via telefon) för att skynda på. Vi tycker att det är skamligt att det tar sån tid. Pojken har rätt till hjälp. Någon annan som har detta probelm? Finns något annat att göra än att fortsätta tjata? Ska det vara så här? Ska det ta sån tid? snart är ju läsåret slut och inget har hänt! Blir så arg och irriterad och behöver verkligen skriva av mig om detta.