• Anonym (fundersam)

Har ALDRIG fått orgasm med partner!?

Hej!

Är i ett förhållande nu sedan 2 år tillbaka och jag har ALDRIG fått orgasm med honom. Med någon överhuvudtaget.

Till en början var detta skittrist, särskilt med tanke på att jag kan komma när jag är själv. Jag kan komma efter 1 timma, eller 5 minuter. Jag har INGA problem att komma när jag själv. Men nu har jag börjat att inse fakta att det är något som säkert bara är så. Jag njuter av sex i övrigt, det är så jävla skönt. Och jag stimulerar mig själv, och han stimulerar mig men jag kommer aldrig- fast det vet inte han om. Jag har fejkat orgasmer i 2 år.

Nu funderar vi på att krydda till vårat sexliv lite med att ha fyrkant med ett par, och om detta går igenom nu så kommer det bli jättespännande. Jag ser verkligen fram emot detta! Dock så vill jag gärna kunna få njuta till 100% under detta tillfälle, och kanske komma förbi min, rädsla? svårighet? problem? att inte kunna komma med en partner.

Jag vill inte tala om detta för min partner, för jag skäms att jag har fejkat för han i 2 år. Och han älskar att få mig att komma, det är det enda han strävar mot. Han köper mig sexlekaser och tar hand om mig till 100% och att tala om gör honom att inget har hjälpt skulle krossa mitt hjärta. Jag vet att detta är något som jag måste arbeta med. Jag vet att det är något med mig som stoppar mig från att komma, men jag vet inte vad och undrar om någär här har haft/har detta "problem"?
    Vad gjorde ni för att kunna möjligöra en orgasm med partner?

• Svar på tråden Har ALDRIG fått orgasm med partner!?
  • Apmor2

ok, du onanerar. Det är bra.
    Hur ofta?
    under tiden ni har sex, tar du på dig själv samtidigt?  
    Varför fejkar du? Tror du att det gynnar någon om du gör det? 

Tycker att det låter som om du inte är avslappnad under akten om du känner dig tvungen till att fejka orgasmer.
    Bättre att släppa tankarna på att orgasm är ett krav.

Orgasm under samlag är inte ett krav, man kan vara fullständigt tillfredsställd ändå.. slappna av, ge dig hän i akten, va där i din njutning och så kommer orgasmerna av sig självt (det kan ta flera ggr, kanske månader, år men dom kommer)

Sex är ngt man måste träna på, din kropp måste få övning. Onanera mkt och ofta i olika ställningar så kommer din kropp att lära sig, du kommer att lära dig!!  

• Anonym

Det sitter i huvudet. Om du fantiserar om något när du onanerar så fantisera om samma sak när du har sex.

• Anonym (fundersam)

Jag onanerar varje gång jag känner för det! ibland kan det vara en gång om dagen, ibland en gång i veckan. Det varierar. Och jag kommer varje gång jag är själv.

Jag känner inte att orgasm är ett krav- längre. Till en början så var det nog så att jag kände jag ville ge han något för så mycket som han ansträngde sig. Han älskar verkligen att få mig att komma, och jag älskar hur han bryr sig om mig, men det är något som gör det svårt mig att komma, och till en början så när jag aldrig kom- så fejkade jag tillslut. Nu, idag, så bekymrar det inte mig lika mycket. Jag njuter av sex, det är så skönt och han är så duktig. Vi funkar så bra i sängen och jag blir kåt, å våt, å upphetsad å ibland helt galen- men orgasmen syns inte till någonstans. Men jag fortsätter att låta han tro att jag kommer. Hade jag inte bara haft den här .. spärren? så hade jag nog verkligen kommit varje gång!

Under sex så tar både jag och han på mig, vi har vibrator, fingrar och leksaker- rubbet. Men ingenting händer. Det är skönt, det är så vansinnigt skönt men det är något som tar emot. Jag har aldrig ens varit nära till orgasm, inte känt ett enda tingel. Varken med han eller någon annan utav mina förra partners.

Jag tror det är något psykologiskt problem men jag vet inte hur jag ska ta itu med det. När jag var liten blev jag sexuellt utnyttjad och jag tror att det kan ligga något i det. För annars har inget annat hänt mig, som kan ha gett mig en sån här "sexuell spärr" med en annan man. Jag trodde aldrig att detta skulle påverka mig, för tänker inte på det annars. Men "dom" säger att saker som hänt en när man var lite, och speciellt sådana saker kan ge märken efter sig i sex. Men hur tusan gör man nu?

• Anonym (fundersam)
    Anonym skrev 2013-04-14 15:57:39 följande:
    Det sitter i huvudet. Om du fantiserar om något när du onanerar så fantisera om samma sak när du har sex.
    Jag har försökt med det med, funkar inte det heller..
  • Anonym

Jag säger bara, fantiser fantisera fantisera!!!

• Anonym
    Anonym (fundersam) skrev 2013-04-14 15:59:52 följande:
    Jag har försökt med det med, funkar inte det heller..

Haha ok, vad trist då.
  • Apmor2
    Anonym (fundersam) skrev 2013-04-14 15:59:13 följande:
    Jag onanerar varje gång jag känner för det! ibland kan det vara en gång om dagen, ibland en gång i veckan. Det varierar. Och jag kommer varje gång jag är själv.

Jag känner inte att orgasm är ett krav- längre. Till en början så var det nog så att jag kände jag ville ge han något för så mycket som han ansträngde sig. Han älskar verkligen att få mig att komma, och jag älskar hur han bryr sig om mig, men det är något som gör det svårt mig att komma, och till en början så när jag aldrig kom- så fejkade jag tillslut. Nu, idag, så bekymrar det inte mig lika mycket. Jag njuter av sex, det är så skönt och han är så duktig. Vi funkar så bra i sängen och jag blir kåt, å våt, å upphetsad å ibland helt galen- men orgasmen syns inte till någonstans. Men jag fortsätter att låta han tro att jag kommer. Hade jag inte bara haft den här .. spärren? så hade jag nog verkligen kommit varje gång!

Under sex så tar både jag och han på mig, vi har vibrator, fingrar och leksaker- rubbet. Men ingenting händer. Det är skönt, det är så vansinnigt skönt men det är något som tar emot. Jag har aldrig ens varit nära till orgasm, inte känt ett enda tingel. Varken med han eller någon annan utav mina förra partners.

Jag tror det är något psykologiskt problem men jag vet inte hur jag ska ta itu med det. När jag var liten blev jag sexuellt utnyttjad och jag tror att det kan ligga något i det. För annars har inget annat hänt mig, som kan ha gett mig en sån här "sexuell spärr" med en annan man. Jag trodde aldrig att detta skulle påverka mig, för tänker inte på det annars. Men "dom" säger att saker som hänt en när man var lite, och speciellt sådana saker kan ge märken efter sig i sex. Men hur tusan gör man nu?
    Låter som om ni har det bra, jag (om jag va i din sits) hade  jag pratat men min man om det hela.

Det kan vara din bakgrund som står som hinder, men detta är Inget ovanligt. (att inte kunna komma under sex) Men inget du inte kan komma ifrån. För mig tog det flera år, innan den spärren försvann, mkt öva osv..
  • Anonym

Hur gör du när du onanerar? Hur stimulerar ni dig när du har sex?
    Händer det att du fejkar att du kommer flera gånger under sex? Fejkar du varje gång?

Jag fejkade med en partner för att jag hade svårt att komma men lyckades till slut genom att jag fejkade först att jag kom och sedan ville jag ändå fortsätta men då var det lättare att lyckas på riktigt när jag inte hade någon press på mig att jag skulle komma. Då kunde jag göra lite hur som helst efteråt.

Prova detta annars: börja ha ögonbindel när du onanerar själv tills det känns naturligt att ha den. Testa sedan att fantisera om att din partner smyger in och tittar på när du onanerar tills det känns okej. Säg sedan till din man att det någon gång vore hett om han skulle smyga in medan du onanerade och bara stå och titta. Säg att du inte vill veta om han gör det men att han inte ska prova direkt för då är du beredd utan när du inte anar det och att han ska smyga ut efter att du kommit och berätta det först i efterhand.

När det är okej och han har sett dig få orgasm så kan ni prova att han är med och du vet om det men du har ögonbindel. Alltså att han tittar på. När det fungerar, så prova utan men att han bara tittar. När det går bra kan han börja ta lite på dig medans... och så vidare...

Ifall det hela känns skumt så berätta att du har lyckats få en ny slags orgasmer som är extra sköna när du onanerar men att just de verkar svåra att få under sex men att ni kan testa detta för att du ska kunna få dem där också?

• Anonym (fundersam)
    Anonym skrev 2013-04-14 16:09:29 följande:
    Hur gör du när du onanerar? Hur stimulerar ni dig när du har sex?
    Händer det att du fejkar att du kommer flera gånger under sex? Fejkar du varje gång?

Jag fejkade med en partner för att jag hade svårt att komma men lyckades till slut genom att jag fejkade först att jag kom och sedan ville jag ändå fortsätta men då var det lättare att lyckas på riktigt när jag inte hade någon press på mig att jag skulle komma. Då kunde jag göra lite hur som helst efteråt.

Prova detta annars: börja ha ögonbindel när du onanerar själv tills det känns naturligt att ha den. Testa sedan att fantisera om att din partner smyger in och tittar på när du onanerar tills det känns okej. Säg sedan till din man att det någon gång vore hett om han skulle smyga in medan du onanerade och bara stå och titta. Säg att du inte vill veta om han gör det men att han inte ska prova direkt för då är du beredd utan när du inte anar det och att han ska smyga ut efter att du kommit och berätta det först i efterhand.

När det är okej och han har sett dig få orgasm så kan ni prova att han är med och du vet om det men du har ögonbindel. Alltså att han tittar på. När det fungerar, så prova utan men att han bara tittar. När det går bra kan han börja ta lite på dig medans... och så vidare...

Ifall det hela känns skumt så berätta att du har lyckats få en ny slags orgasmer som är extra sköna när du onanerar men att just de verkar svåra att få under sex men att ni kan testa detta för att du ska kunna få dem där också?
    Jag fejkar varje gång. Ibland flera gånger under sex. Jag fejkar att min klitoris är jättekänslig just efter att jag kommit och jag fejkar multipla orgasmer... Så det är inte bara en fejk här å där, utan det är rena rama lögner jag ger han i sängen. Men det är så naturligt nu, det går som på räls nu...

När jag onanerar så går det ju visserligen lite lugnare. När vi har sex så är det oftast djuriskt och ganska hårt- men jag älskar det med. Men jag har aldrig kommit under sådant hårt onanerande- det är väl just innan jag kommer isf.

Skulle vi ha sex- som jag onanerar, skulle nog inte han komma. När jag onanerar är det mest långa, djupa och långsamma tag och väldigt "sensuellt". Han skulle inte komma utav det. Har försökt under sex att köra lite lugnare och se om jag kan komma utav det, men han börjar nästan bli slak utav det.

Men ska kanske testa det du beskrev, det lät intressant. Väldigt "naket" och exponerat men, jag ska nog testa.. 
  • Anonym

Jaha ok, du har alltså sex på ett sätt du inte kan komma av? Ja men det är väl inte så konstigt att du inte får orgasm då, då får du ju helt enkelt skylla dig själv. Du tänker ju enbart på att din partner får orgasm, men du tänker inte på din egen orgasm och ja då får man som sagt skylle sig själv.

• Anonym
    Anonym (fundersam) skrev 2013-04-14 16:25:13 följande:
    Jag fejkar varje gång. Ibland flera gånger under sex. Jag fejkar att min klitoris är jättekänslig just efter att jag kommit och jag fejkar multipla orgasmer... Så det är inte bara en fejk här å där, utan det är rena rama lögner jag ger han i sängen. Men det är så naturligt nu, det går som på räls nu...

När jag onanerar så går det ju visserligen lite lugnare. När vi har sex så är det oftast djuriskt och ganska hårt- men jag älskar det med. Men jag har aldrig kommit under sådant hårt onanerande- det är väl just innan jag kommer isf.

Skulle vi ha sex- som jag onanerar, skulle nog inte han komma. När jag onanerar är det mest långa, djupa och långsamma tag och väldigt "sensuellt". Han skulle inte komma utav det. Har försökt under sex att köra lite lugnare och se om jag kan komma utav det, men han börjar nästan bli slak utav det.

Men ska kanske testa det du beskrev, det lät intressant. Väldigt "naket" och exponerat men, jag ska nog testa.. 
    Testa Du kan ju också prova att säga att du vill prova långsammare under sex en gång och fejka en enormt kraftfull orgasm, så kanske han blir mer sugen på lugnare om han vet att du tänder på det. Det kan ju vara så att han inte heller tror att du gillar det. Förstår dig dock, jag kan inte heller komma av snabbt sex, det ger mig ingenting, hinner inte känna nåt. Så vi brukar göra så att vi först kör långsamt tills jag kommer och sedan snabbt tills han kommer.
  • Anonym (fundersam)

Jag kan komma av hårdare onanering, men inte lika ofta. Visserligen kan jag försöka få ner tempot för jämnan, men de gånger vi kört lugnt har jag ändå inte kännt något "tingel" i magen. Jag blir kåt och sugen, men hur mycket jag än stimulerar och hur mycket han än stimulerar mig så händer inget. Och känner jag att jag inte kommer komma, så kör vi på som alltid, lite hårdare. Och jag klagar inte, för det är skönt det med!

• Anonym (kvinna)

Vid oralsex då?

• Anonym
    Anonym (fundersam) skrev 2013-04-14 16:40:41 följande:
    Jag kan komma av hårdare onanering, men inte lika ofta. Visserligen kan jag försöka få ner tempot för jämnan, men de gånger vi kört lugnt har jag ändå inte kännt något "tingel" i magen. Jag blir kåt och sugen, men hur mycket jag än stimulerar och hur mycket han än stimulerar mig så händer inget. Och känner jag att jag inte kommer komma, så kör vi på som alltid, lite hårdare. Och jag klagar inte, för det är skönt det med!
    Testa det med ögonbindeln då, det borde fungera om det är något psykiskt
  • Anonym

Jag känner precis igen mig i trådstartarens situation, bortsett från att jag aldrig har fejtkat (min kille vet alltså att jag aldrig kommit med honom).
    Vi har varit tillsammans i 2½ år utan att jag fått en orgasm tillsammans, men jag får det på egen hand.
    Ibland har vi sex bara för att ha det skönt, men när vi gör det och fokuserar på att jag ska komma blir det nästan utmattande. Det spelar ingen roll hur långt förspel vi haft, hur mycket han slickat eller hur hårt eller försiktigt han tagit mig - det går inte.
    För några veckor sedan beställde vi hem lite sexleksaker i hopp om att lösa orgasm-situationen, men icke.

Både han och jag mår dåligt utav den här orgasm-jakten, det har gått för långt. Det funkar inte för någon av oss när han leker med mig i en timme utan resultat.

Nu har vi taggat ned lite och hetsar inte så mycket, utan fokuserar bara på att göra det skönt för varandra. Alltså det handlar mer om att göra resan trevlig snarare än målet (orgasmen). Jag tycker det är otroligt skönt, för jag njuter ju av att ha sex med honom (utan orgasm). 

Svar på tråden Har ALDRIG fått orgasm med partner!?