Har ALDRIG fått orgasm med partner!?
Hej!
Är i ett förhållande nu sedan 2 år tillbaka och jag har ALDRIG fått orgasm med honom. Med någon överhuvudtaget.
Till en början var detta skittrist, särskilt med tanke på att jag kan komma när jag är själv. Jag kan komma efter 1 timma, eller 5 minuter. Jag har INGA problem att komma när jag själv. Men nu har jag börjat att inse fakta att det är något som säkert bara är så. Jag njuter av sex i övrigt, det är så jävla skönt. Och jag stimulerar mig själv, och han stimulerar mig men jag kommer aldrig- fast det vet inte han om. Jag har fejkat orgasmer i 2 år.
Nu funderar vi på att krydda till vårat sexliv lite med att ha fyrkant med ett par, och om detta går igenom nu så kommer det bli jättespännande. Jag ser verkligen fram emot detta! Dock så vill jag gärna kunna få njuta till 100% under detta tillfälle, och kanske komma förbi min, rädsla? svårighet? problem? att inte kunna komma med en partner.
Jag vill inte tala om detta för min partner, för jag skäms att jag har fejkat för han i 2 år. Och han älskar att få mig att komma, det är det enda han strävar mot. Han köper mig sexlekaser och tar hand om mig till 100% och att tala om gör honom att inget har hjälpt skulle krossa mitt hjärta. Jag vet att detta är något som jag måste arbeta med. Jag vet att det är något med mig som stoppar mig från att komma, men jag vet inte vad och undrar om någär här har haft/har detta "problem"?
Vad gjorde ni för att kunna möjligöra en orgasm med partner?