• Casper27

Finns det verkligen tjejer som gillar analsex?

Hej jag är en 27 årig kille som så länge jag minns har varit fascinerad av analsex. Trots mångs sexuella relationer har jag aldrig fått leva ut mina fantasier. De tjejer jag har varit tillsammans med har inte gillat analt och jag har inte velat att dom gör det mot sin vilja. Jag gör allt jag kan för att tillfredställa dom och låtsas som inget är fel, men det slutar alltid med att jag inte klarar av att glömma bort min längtan efter en analkåt tjej och sexlivet dör. Men jag vill inte att mina förhållanden ska sluta pga det, men känner mig maktlös. Vad kan jag göra?

Dessutom blir jag väldigt avundsjuk då jag hör om killar med flickvänner som ber om analt. Så min fråga är finns det verkligen tjejer som gillar att ta den där bak?

• Svar på tråden Finns det verkligen tjejer som gillar analsex?
  • Anonym (Äckligt)
    OlleSQ skrev 2023-09-04 16:19:03 följande:
    Nu kommer man in i en annan vinkel så det är faktiskt lättare att stimulera kvinnors g-punkt genom anal penetration jämfört med vaginal penetration.

Kul för dig att din man verkar ha en riktigt grov men efter att ha jobbat som fastighetsskötare vet jag att det kvinnor kan trycka ut är betydligt grövre än det största porrstjärnorna kan visa upp.
    Hur kommer man åt g-punkten bra med en köttvägg emellan förresten? Det är ju en större barriär än en kondom som ju män klagar på tar bort känslan.
  • Anonym (Jajamen)

Älskar analsex, kommer jag inte under själva sexet så är anal garanterat. Å speciellt när han kommer i mig. Men samtidigt är det inte "pop" med analsex hur som helst och när som helst. Det ska kännas rätt.. Gillar inte om man ska dit direkt å grejja på 🤦🏻?♀️

• Anonym (Ann Ahl)

Knyppeldynan: då är jag en ofin flicka i dina ögon. Det tror jag kanske inte att du hade tyckt om du kände mig. Jag tror att de flesta tycker att jag är en snäll, ärlig, omtänksam och tolerant människa. Men om det är vad man njuter av sexuellt som gör någon ofin i din värld och du har bestämt dig för att anal stimulans inte passerar din lins, ja då är jag en ofin flicka för dig. Som tur är spelar det bara roll vad jag tycker om mig själv. Jag fortsätter att bejaka min sexualitet och njuta av min kropp på det sätt som jag tycker om, i ett fantastiskt sexliv med min partner.

• Anonym (Vivi)
    Anonym (Ann Ahl) skrev 2023-09-07 12:45:14 följande:

Knyppeldynan: då är jag en ofin flicka i dina ögon. Det tror jag kanske inte att du hade tyckt om du kände mig. Jag tror att de flesta tycker att jag är en snäll, ärlig, omtänksam och tolerant människa. Men om det är vad man njuter av sexuellt som gör någon ofin i din värld och du har bestämt dig för att anal stimulans inte passerar din lins, ja då är jag en ofin flicka för dig. Som tur är spelar det bara roll vad jag tycker om mig själv. Jag fortsätter att bejaka min sexualitet och njuta av min kropp på det sätt som jag tycker om, i ett fantastiskt sexliv med min partner.

Väl formulerat!

Njut skönt av allt det goda din kropp kan ge dig Solig
  • Anonym (Anonym1)

Tips - pröva på dig själv vid onani. Dels för prostatan är mäns G punkt i princip och sjukt skönt om det görs rätt. Men mest för att du ganska snabbt får lite bättre förståelse än vad man ser på porr. Du kommer också bli bättre på att ge analt den dagen det sker för klickar du bara dit glid och skickar in förste soldaten lär det bli både din första och sista rumpvisit och oskönt för er båda.. 

• Grenache
    Tjej som gillar det skrev 2017-08-17 09:58:44 följande:

Jag ser att denna tråd inte verkar vara så aktiv men jag svarar här ändå. Jag har länge tänkt att jag ska skriva ett utförligt svar utifrån hur jag känner och förmodligen kommer jag skriva ett liknande svar också på andra håll.

Jag gillar analsex! Jättemycket, och jag är tjej. För det första är analsex en massa andra saker än analsamlag, det kan vara t.ex. smekningar utanför analen, men nu verkar det vara just penetration med kuk som avses så jag koncentrerar mig på det. Det jag skrev ovan gäller även det, superskönt!

Något som jag irriterar mig på är, trots att jag själv gillar analsex, är att folk uppmanas testa även om de egentligen inte vill. Det är inte alls så att man måste testa allt. Analsex kanske inte är just för er och jag uppmanar er att fokusera på egen njutning och inte vad andra tycker är skönt alla är olika. Det finns en massa typer av sex som jag verkligen inte tänker testa och jag tror att det gäller alla.

En annan sak som är himla märklig gällande detta är att det skulle ha någonting med homosexualitet mellan killar att göra. Att killar som gillar analsex skulle gilla killar i smyg. Det är ju en koppling som är helt skogstokig oavsett om killen i fråga skulle gilla att sätta på tjejer i stjärten eller själv gilla att bli påsatt med dildo eller strap-on. Bög betyder helt enkelt kille som tänder på killar och inte kille som gillar analsex. Kopplingen finns överhuvudtaget inte. Det är lika bisarrt som att säga att vänsterhänta gillar t.ex. astronomi. Dessutom verkar det finnas en fet missuppfattning att alla bögar har analsex. Jag känner bögar som helt enkelt inte tycker den typen av sex är skönt. Sjukt tråkig heteromyt att all sex måste "imitera" kuken-i-fittan-sex.

Vidare blir jag irriterad på alla sexupplysare som alltid svarar gällande analsex att alla bara ska göra det de själv gillar och som alla inblandade är med på. Det är visserligen fullständigt självklart men det får det att låta som att detta endast gäller analsex. Det gäller väl för helvete alla typer av sexuella aktiviteter.

Gällande prostatan verkar det också finnas en missuppfattning att det inte kan vara skönt utan en prostata. Jag själv är ett bevis på att så inte är fallet. Alla människor, tjejer som killar, har prostata-vävnad, numera verkar dock de flesta överens om att den främsta njutningen som alla, killar som tjejer, får av analsex är stimulering av det sympatiska nervsystemet. Det vill säga, prostatan är även för de flesta killar (dock absolut inte alla) av underordnad betydelse.

Det är inte helt lätt att beskriva vad som är skönt men jag ska göra ett försök att ta rada det i punktform även om jag säkert glömmer något. Ett plus för mig just är dessutom att jag inte tycker att det gör ont alls. Bara skönt. Vi använder alltid glidmedel. Här kommer punkterna:

* Införandet. När han för första gången varje gång vi har analsex kommer in. Den känslan. Så jävla skönt!!!

* Rejält tagen. När han senare börjar ta mig rejält. Att bli ganska hårt knullad i stjärten. Underbart! Skönare än i fittan. (Jag märker att det inte är någon vidare bra förklaring på vad som är skönt men jag vet inte hur jag ska skriva det bättre.)

* Det känns lite snuskigt. Detta är ingen viktig poäng för mig, för mig är det viktigaste den fantastiska fysiska njutningen än den psykiska men för andra kan detta vara en viktig del.

* Min orgasm. När jag kommer så kramar både stjärten och fittan. Att då få motstånd, att något finns i stjärten är underbart och höjer min orgasm. Jag får inte alls samma känsla när något gör "motstånd" i fittan.

* Killens orgasm. Så skönt att känna hans orgasm-pumpande och orytmiska orgasm-juck i stjärten. Ibland är det just detta som puttar mig över gränsen att få mig att komma. Kanske en andra eller tredje gång. Det går ju knappast att jag inte kommit minst en gång innan eftersom det är så skönt. Dessutom tycker jag att det känns lite härligt snuskigt att bli sprutad i stjärten.

Vilken fin beskrivning, känns genuint ut i fingerspetsarna 
  • Anonym (Buttman)

Har aldrig varit med en kvinna/tjej som vägrat anal.
    När jag(dom)var yngre så var dom iaf öppen för att testa.
    Lite äldre som redan har testat uppskattar det ibland. Omdömmet är att dom kommer mer intensivt. Särskilt med fingrar(leksak) på och i musen.

Men analt behöver lite uppvärmning, det är sällan bara att stoppa in och köra. Hon måste vara upphetsad, gärna så våt att även röven är blöt och hal. Värm upp med tunga och finger.

Det är bra att först ha testat på sig själv först, med tex en dildo i din egen snoppstorlek. Efter det vet du hur du ska "gå fram" för det ska bli en bra upplevelse för henne.

• Anonym (Qvinna)

Jag hör till gruppen kvinnor som älskar analsex. Jag får kraftigare och längre orgasmer. Men det är så mycket mer än bara penetration. Allt från smek, fingrar till att bli slickad analt och så klart även penetrationen. Det är, trots många år erfarenhet, lite förbjudet, väldigt porrigt och har en sån där lagom smärta till en början som gör mig tokig.

Men det krävdes övning och rätt partner. För lång eller för grov går bort för min del, alldeles för kort och smal med. Analsex ämnar sig bäst för mig när mannen är så där väldigt lagom. Men sen måste han även tända på just analsexet, smekandet och slickandet. Det är otroligt upphetsande att även höra en man frusta och stöna i djurisk kåthet när han tar en. Faller det sig på så chockar jag gärna även med en dildo i andra hålet eller avslutar genom att suga av honom.

Men vi är ju alla olika, har flera kompisar som avskyr analsex.

• Anonym (Analkingen)

Låter precis som min sambo, hon älskar analsex o tycker min kuk är perfekt för det. Likaså älskar jag när man får gotta ner sig i rumpan. Slicka, fingra o värma upp sådär härligt. Händer ibland att vi oxå tar till dildon i hennes andra hål. Helt underbart är det:) 

• Anonym (Ann-Sofie)

Med rätt person så har jag gärna analsex  Hans kuk får inte vara alldeles för stor(det gör ont) samt lyhörd

• Smecker
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-29 22:01:24 följande:

Med rätt person så har jag gärna analsex  Hans kuk får inte vara alldeles för stor(det gör ont) samt lyhörd

Lyhörda kukar är ett framgångsrecept, helt klart.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Finns det verkligen tjejer som gillar analsex?