Hjälp mig jag står inte ut!
Alltså det är så här att det är rätt skämmigt det är därför jag är anonym.
Jag luktar svett som fan under armarna. När jag sniffar då dör typ flugorna. Vad ska jag göra?
Alltså det är så här att det är rätt skämmigt det är därför jag är anonym.
Jag luktar svett som fan under armarna. När jag sniffar då dör typ flugorna. Vad ska jag göra?
jag har kläder vet inte va de innehåller
ja äter mat o jag mår inte dåligt de e flugorna sm gör de
mina kläder andas inte herregud jag har väl inte levande djur på mej
människa! ja blir mörkrädd
Jag tycker att det börjar lukta troll...
Men trolltråd eller? Nej kläderna andas inte som människor, men tyget släpper igenom mer eller mindre mängd luft. Så man blir mer eller mindre svettig av att ha kläderna på sig.
Men jo du har levande djur på dig alltid, det kallas dels kvalster och även bakterier. Det har alla. Du har säkert mer eftersom du vägrar duscha.
Jag bor i hyreslägenhet och här har vi inga restriktioner på när man får duscha. Jag kan duscha klockan 3 på natten om jag behöver. Inga problem.
nej de luktar inte troll de luktar så flugorna dör
varför säger man att de andas om de inte gör de konstigt
vi får inte duscha efter 22
fy fan ja vill inte ha levande eller döa djur på mej så ja har massor
Hehe :) gå till läkaren då. Rädda flugorna
va gör läkaren me flugorna ge de konstgjord andning
Snöra fast doftgranar i armhålorna. Både snyggt och luktar härligt.
de va ett bra tips hur ofta måste man byta en sån spara e nåt bra så ja sparar på tvål
Dra inte bort plasten helt utan låt granarna komma ut lite i taget. De är dryga som fan då och Billiga. Jag har granar till allt! I väskan, på cykeln, på toaletten, i kylen, i lådor. De är fantastiska!
Tröttnar man på melon finns andra härliga dofter! Bland annat jordgubbar.
jag tvekar de e nästan så ja tror att de e omanligt att ha granar i öronen och i kallingarna
Nej! I det nya samhället finns ingen manligt och kvinnligt längre :) vi är alla lika. Dessutom är doftgranar könsneutrala.
men då e de ju en annan sak jkan man sy en tröja av de
Nej tyvärr. De är för hårda. Synålen går av...
om ja häftar ihop de då