• TheKimsis

När träffade du din partner?

Ja, när träffade du din partner? 

Själv träffade jag min fru när jag var 6 år. Visst, vi blev ju inte tillsammans då, men när det hade gått några år så började vi träffas mer och mer. När vi var 11 blev vi tillsammans. (Det låter väldigt lite, men båda har asperger, och det är ganska känt att man beter sig som 16 när man egentligen bara är 11.) 
    Sedan dess har vi hållit ihop i vått och torrt.

Berätta! :D 

• Svar på tråden När träffade du din partner?
  • Barnlangtan

Jag träffade min sambo allra första gången när jag var kanske 15-16 år, eventuellt lite tidigare. Min storasyster var tillsammans med hans kompis och de var ett stort gäng som brukade umgås tillsammans.

När jag var 18 år (han 23 år) blev vi tillsammans - och vi är fortfarande det

ᔕᙓᓰᔓᙓ ☂ᖺᙓ ᗪᗩ૪
  • Whitetrash86

Efter att jag träffade min sambo i vuxna livet vid 19, så fick jag veta att vi träffat varandra flera gånger under tiden jag var 5-8år.
    Mamma jobba som "mattant" på min sambos skola och jag fick ofta hjälpa till... Glad 

• Flickan och kråkan

Jag var 29 och han 30 år. Vi träffades på en reggae-konsert. Gick hem och spisade LP-skivor hela natten hemma hos honom.....och så stekte han hamburgare i mjukisbyxor. Idag är vi 37 respektive 38 år och har två barn och ett på väg om två månader .

• Karpalo

Träffades när var 16 o nyss börjat gymnasiet. Håller ihop ännu 8½ år senare :)

• Masken84

Träffades när vi var 26 och respektive 30 år. Tre år senare så har vi en son på 13 månader och en till på väg i augusti!

• 010306

Jag hade nyss fyllt 21 år & han skulle fylla 25 nån månad efter :) 

• erika85

När jag var 16 och min sambo 15, 12 år sedan det blev vi den 1:a juni :)
    Hade ju sett varandra innan o så då vi gått på samma skola sedan 10-11 års åldern.

• fru sjunfors

Vi träffades sommaren då jag skulle fylla 16 och han 18. Vi sommarjobbade på samma företag Snart 12 år sedan..

• keron

Träffades första gången när vi båda var 7 år. Vi gick i samma klass då. Sen flyttade jag till en annan stad. Men 9-10 år senare träffades vi hemma hos en gemensam vän, och på den vägen är det Glad 12-13 år senare har vi 4 barn

Svar på tråden När träffade du din partner?