• ärnymamma

    Ensam mamma söker nya vänner i göteborg

    Hej har för 6 månader sedan skiljt mig . och nu är jag ensam med min vackra dotter som är 1år och 6 månader. vill gärna lära känna andra ensamma föräldrar med barn . Är 25 år och att träffa nya människor alltid lika trevligt. och även för barnen.
     

  • Svar på tråden Ensam mamma söker nya vänner i göteborg
  • pojkmorsan

    Hejsan :) jag är singelmamma till mina två pojkar på 2,5 och snart 4 :) söker också nya vänner med barn gärna :) bor på Hisingen skicka ett pm om du känner för de :) jag är 25!

  • joel2012
    pojkmorsan skrev 2013-05-09 22:34:56 följande:
    Hejsan :) jag är singelmamma till mina två pojkar på 2,5 och snart 4 :) söker också nya vänner med barn gärna :) bor på Hisingen skicka ett pm om du känner för de :) jag är 25!

    Hejsan skicka ett meil till mig med ditt n så kan vi ta en fika o gå o segla med barnen.. är 24 år och har en son på 1 år min fru va otrogen mot mig så hade gärna velat få träffa dig [email protected] skicka ditt nr
  • Adad

    Hej jag är också ensamstående mamma till min lilla dotter, hade vart jätte kul med någon o prata med, bor också i gbg :)) addar dig gärna på facebook, är inne där mer än här, skicka pm till mig om du vill :)

  • ärnymamma
    Adad skrev 2013-08-15 21:02:47 följande:
    hittade dig inte på facebook :( o gick inte o skicka pm till dig hehe
  • ärnymamma

    Hej va skoj. Du kan alltid hitta mig på facebook om du har det . Min mail står här på ett av meddelandena. :)

  • Liseloppan 82

    Hej hej! Här har ni en till :) jag har iofs 4 barn :O. Två pojkar 10,5 och 8 år och två tjejer 6 och 1,5 år :) Själv är jag 31 och känner att jag måste skaffa mig ett socialare liv. Bor på Hisingen, Ada mig gärna :) Liselotte

  • Krusiduller

    Visserligen gammal tråd... men den kanske fortfarande är aktuell ? 

    Jag är en tjej på 32 år som har två barn (8 och 4 år) på heltid. MIna intressen är shopping, inredning, mina barn, film, ev krogen..  Jag bor på Hisingen i Göteborg.

  • Heav

    Hej,

    Man kanske kan liva upp tråden igen?

    Fler mammor på hisingen?

    Jag bor vid backaplan har en son på 8 år :)

  • Camilou

    Hej! Lite gammal tråd nu men jag är en ensamstående mamma till en liten tjej som snart fyller 3 år. Jag bor i Landvetter i närheten av Göteborg. Det hade varit kul att umgås med andra ensamstående föräldrar eller ej, med barn för lite lek, bus, fika... :) Hör av er om ni är intresserade!

  • Bosses

    Vill gärna träffa dig jag bor i Mölndal är 183 lång ,73 kg och kåt kuklängd 173cm ring mej 0708428501

Svar på tråden Ensam mamma söker nya vänner i göteborg