• Linkva

Vill gärna ha några att prata med

Hej alla ensamstående mammor/pappor.

Jag är ensamstående med min lilla Eira som snart blir 8 månader. Vill gärna ha någon att prata med som är i samma sits.
    Har en del vänner med barn men alla har sambos eller är gifta så dem sitter ju inte riktigt i samma sits :)

Kan vara skönt ibland att ventilera lite och få stöd.

Vi finns i Hudiksvall och jag finns på facebook för er som vill kontakta mig där :)

Skicka pm så får ni mitt namn ;)          

• Svar på tråden Vill gärna ha några att prata med
  • ElinK03

Hej. Jag heter Elin, är 35 år, bor i Västerås med min dotter på 15. Behöver också ha nån att kvittra med. Hör av dig.

• nyistan4

Hej! Jag är ensam med min lilla son på 4,5 mån i Östergötland. Pratar gärna.

• ElinK03
    nyistan4 skrev 2013-06-04 20:35:28 följande:
    Hej! Jag är ensam med min lilla son på 4,5 mån i Östergötland. Pratar gärna.

Hej och välkommen! Jag heter Elin, är 35 år, har en dotter på 15, bor i Västerås.
  • ElinK03

Hejsan. Jag tänkte komma med en update. Jag och dottern har nyss vaknat. Vi tänkte gå ut och gå en promenad efteråt. Det blir nog en skogspromenad. Jag har sett på dottern att hon har den perioden just nu att hon behöver prata av sig sina problem, tankar och känslor. Så jag har lovat att vi ska ha en mor och dotter-dag idag. Det blir skönt för oss båda. Sen på lördag så tänkte vi umgås med min väninna och hennes dotter på 19 år. Vi tänkte då dra till Stockholm och shoppa och låta flickorna umgås. Så har vi planerat. Ha det bäst.

• Sugarpiehoneybunch

Nu var det ett tag sen du skrev det här inlägget såg jag, men jag prövar ändå!! :)

Jag har inga barn och är inte i samma sits som dig, men däremot är jag nyinflyttad här i Hudiksvall ( flyttade till kärleken ) och känner absolut ingen tjej överhuvudtaget här..
    Vet inte hur jag ska lära känna någon heller, har bara lärt känna pojkvännens kompisar än så länge.
    Jag älskar barn, är bra på att lyssna och stötta och skulle så gärna vilja lära känna en tjej här nere, så skulle du ändå vara intresserad så hör av dig!! :) 

• Johanna Östlund

Jag är inte i samma sists, men har vart. Blev lämnad innan mitt första barn kom, si så där fem månader innan. Även fast jag inte är själv finns det "problem". Pratar gärna!
    Bor i Strömsbruk.

Svar på tråden Vill gärna ha några att prata med