• MLB

    Jag tänker aldrig mera äta kiwi!

    Jag ogillar nämligen citroner.

    Dessutom bojkottar jag Finnkino i Åbo, "Taken 2" visades nämligen i nedre våningen i Helsingfors. Jag fick inte åka rulltrappor dit!

  • Svar på tråden Jag tänker aldrig mera äta kiwi!
  • MLB
    Sapato skrev 2013-04-19 21:26:10 följande:
    Sen är glaset tomt också antar jag?!
    Varför skulle jag dricka ur glas? Men hallondrickaflaskan här består av 50% hallondricka, 50% luft.
  • MLB
    magnoliaa skrev 2013-04-29 17:17:15 följande:
    Är det den flaskan som lagrats bakom tv-spelet?
    Vilket TV-spel?
  • EnAnonumius
    MLB skrev 2013-04-19 21:22:08 följande:
    Jag ogillar nämligen citroner.

    Dessutom bojkottar jag Finnkino i Åbo, "Taken 2" visades nämligen i nedre våningen i Helsingfors. Jag fick inte åka rulltrappor dit!
    Jaha vad har Kiwi med att göra att du ogillar citroner?

    Citron är en frukt, medan Kiwi är faktiskt ett bär. Så de är inte ens närbesläktade med varandra.

    Vad heter dyrcken du inmundigade när du skrev tråden? Den verkar vara häftig då man tydligen förlorar förmågan att kunna öppna en bok för att läsa så man skaffar sig lite basala kunskaper innan man skriver en tråd.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • MLB
    EnAnonumius skrev 2013-07-16 21:40:39 följande:
    Jaha vad har Kiwi med att göra att du ogillar citroner?

    Citron är en frukt, medan Kiwi är faktiskt ett bär. Så de är inte ens närbesläktade med varandra.

    Vad heter dyrcken du inmundigade när du skrev tråden? Den verkar vara häftig då man tydligen förlorar förmågan att kunna öppna en bok för att läsa så man skaffar sig lite basala kunskaper innan man skriver en tråd.
    Freeway, hallonlask fran LIDL.

    Och vad spelar det for roll att citron och kiwi inte ar narbeslaktade?!
  • EnAnonumius
    MLB skrev 2013-07-16 22:23:21 följande:
    Freeway, hallonlask fran LIDL.

    Och vad spelar det for roll att citron och kiwi inte ar narbeslaktade?!
    Tja du måste ju ha spätt ut den där hallonläsken med något starkt man köper från glasbanken.
    Du vet glasbanken som kräver att man är 20år eller äldre för att kunna handla på.

    Det spelar stor roll att kiwi inte är närbesläktad med citron. För det gör att du halta grovt med ditt påstående över att du inte tänka äta äter kiwi för att du ogillar citroner.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • MLB
    EnAnonumius skrev 2013-07-17 00:24:26 följande:
    Tja du måste ju ha spätt ut den där hallonläsken med något starkt man köper från glasbanken.
    Du vet glasbanken som kräver att man är 20år eller äldre för att kunna handla på.

    Det spelar stor roll att kiwi inte är närbesläktad med citron. För det gör att du halta grovt med ditt påstående över att du inte tänka äta äter kiwi för att du ogillar citroner.
    Jag spadde inte ut den med nagot och jag var 20 nar traden startades.

    Och om annat som ar lika logiskt verkar vettigt, varfor skulle det har halta?
Svar på tråden Jag tänker aldrig mera äta kiwi!