• Anonym (sårad tjej..)

Vill han ha mig?

Hej jag måste bara skriva av mig lite. jag har varit tillsammans med min kille i ca 1?5 år och vi har bott tillsammans i ca 6 månader. De senaste 6 månaderna vill han inte ha sex med mig. Han säger att han inte gillar sex och att han bara inte har nån lust. Jag vet att han runkar och så så lusten är ju inte helt borta. Han säger att de kan bero på att jag är så osäksr och min rädsla att han ska såra mig. att de är avtändande. men denna oskäkerhet har jag fått pga av att han inte vill ha sex med mig. jag sätter skulden på mig och tror att jag inte duger. inte nog med det så för ca 5 månader sen kom han hem från krogen och hade träffat en strippa där. han sa att dom hade umgåtts och festat och han sa att han tyckte att de känndes bra för hans självförtroende för han hade tagit de som att hon raggade på honom. jag brydde mig inte om de då han inte hade flörtat med henne. men sen kom de fram att dom hade bytt nr och sedan när han kom hem till mig beättade han om henne och frågade om jag inte ville ha trekant med henne. jag blev jätte ledsen och sa att jag inte ville och då började han tjata på mig och undra varför jag inte ville. han sa också att han hade tänkt erbjuda henne sovplats hos oss den natten men han struntade i det för att han ville fråga mig först. efter de har jag blivit osäker på honom. Jag vet inte om jag kanske överdriver med att vara osäker men jag vill inte bli sårad. sen har tiden gått och jag har inte tänkt så mkt på det förens här om dan när jag såg på hans facebook att han hade skrivit med 2 olika tjejer. Han hade kallat båda babe osv. och ena tjejen hade skrivigt nånting ned "då kommer jag inte kunna hålla händerna i sty;)". Sedan hade dom skrivit massa annat och jag blev så ledsen över allt jag läste så jag skreev till den här tjejen och fråga vad dom höll på med. jag vet att de kanske va fel att skriva till henne. ångrar det djupt. men hon sa iallafall att de va han som började och när de kom upp att han hade flickvänn slutade hon för att hon inte ville förstöra ett förhållande. och efter detta är jag ännu mer osäker på honom. jag blir ledsen över sånna saker och vet inte vad jag ska göra. har sagt de till honom och han ber om ursäkt och säger att de inte ska hända igen. Är de överdrivet av mig att bli ledsen? Eller ska jag acceptera de? Han är också ute och festar varje helg och kan ibland komma hem vid 7-8 på morgonen. Jag vill bara inte att han ska flörta med andra tjejer är de för mycket begärt?

• Svar på tråden Vill han ha mig?
  • Anonym

Men hallå! I ett förhållande ska man bygga upp varandra, inte bryta ner!
    Usch han verkar som en riktig skitstövel! Hur knäpp får man bli?

Du kanske ska inse att det är dags att dumpa honom.. han har inte sex med dig fast han uppenbarligen har lusten eftersom han runkar, men flörtar med andra tjejer och vill bjuda in en annan tjej till en trekant?!

Nej, du kan få någon bättre, tro mig! Stanna inte kvar och ödsla din tid på puckot!

• FireLady

Näää, han verkar ju inte gillar dig så värst. Jag tänker inte bara det där med sexbiten, visst man vara lågdriftare MEN då jagar man inte brudar heller! :-\

Han verkar inte vidare omtänksam.

• villbusa

du behöver inte acceptera nånting.....   ställer han inte upp på dig, så kasta ut honom.....   låter du honom leka runt som han vill utan att ta hänsyn till dig blir det ´knappast bättre......

• traveler

Jag har aldrig riktigt förstått det där med att gå ut varje helg samtidigt som man är i ett förhållande. Jag tror tyvärr inte att han är så nöjd med det han har hemma. Att ni skulle passa ihop låter ju lite tveksamt. Tror nästan du ska gå vidare.

• Quake122

Jag förstår vad du menar så DUMPA HONOM HELT OCH HÅLLET om han gör så mer. Så mitt råd är att byta telefon/mobilnummer så kan han inte få tag på dig mer eller flytta till en annan stad byta adress.Har du en dator/ laptop så BYT LÖSENORD OCH ANVÄNDARNAMN eller din e-post.
    Här är några hemmsidor som du kan titta lite närmare på. www.flirtfair.se eller www.firstdate.se.  

Svar på tråden Vill han ha mig?