• Ensammor

Ensam mamma söker... 033-området

Tvåbarnsmamma söker ensam pappa/mamma för att lära känna lite nytt folk.
    Jag är glad, småtokig och lättsam att ha att göra med, likaså mina två tjejer som är 6 resp 8 år.
    Kanske hitta på nåt kul tillsammans?
    Hör av er bara!

• Svar på tråden Ensam mamma söker... 033-området
  • Frökensvensson

Hej! Jag är ensam mamma, har en son på 1 och 2 månader.  Försöker hitta lite nya vänner, tyvärr är det många som faller bort när man får barn. Tråkigt men det är ju deras val :-/

Jag bor i Marks kommun så är ju direkt utanför 033-området

• Ensammor

Hej! Kul att du svarade!
    Tyvärr är det många gånger så att en del vänner faller bort när livet ändrar inriktning. Och det är också svårare att hitta nya, när man inte hinner göra så mycket egna aktiviteter. Så, hur har helgen varit? Har du sonen på heltid eller kanske varannan vecka?
    Ha en bra dag!

• Frökensvensson
    Ensammor skrev 2013-04-22 08:37:52 följande:
    Hej! Kul att du svarade!
    Tyvärr är det många gånger så att en del vänner faller bort när livet ändrar inriktning. Och det är också svårare att hitta nya, när man inte hinner göra så mycket egna aktiviteter. Så, hur har helgen varit? Har du sonen på heltid eller kanske varannan vecka?
    Ha en bra dag!
    Hej! Har inte fått någon notis om att du svarat!! Min son är hos sin pappa varannan helg, eller ska börja med det denna helgen som kommer nu. Resten av tiden är han med mig

Hur har sommaren varit hittills?Glad
  • Alex771977

Hm varför bor du så långt bort. Jag är ensam med tre tjejer 7-5och 3 år. Och vore kanon kul att komma i kontakt med folk i samma sitts.

• Ensammor

Hej på er!
    Jag har inte varit inloggad på länge. Men HÄR är jag igen.
    Hoppas vi kan få igång tråden igen.

• Ensammor

Härligt!
    Bor jag långt bort?  Då finns inte du i 033-området alltså?

• Ensammor

Aha, det var ju lite trist förstås.

Svar på tråden Ensam mamma söker... 033-området