Gravid eller inte?
Det finns massor av trådar skrivna av såna som mig: som inte vill annat än få ett +! Jag o min sambo har försökt i 2 1/2 år, vi har blivit placerade i kö för ivf. Men den här månaden känner jag mig annorlunda. Sen ca 7 dar tillbaka har jag haft nåt som liknar mensvärk, typ molande. BIM är om 4 dar. Brösten har blivit lite större o ömma som fan o väldigt varma samtidigt som jag fryser om dom. Bröstvårtorna är mer eller mindre folkilskna. Magen har svällt upp nertill o jag är sååå trött!! Aptiten är inte vad den borde vara o idag var jag så sugen på fanta så sambon fick åka en extra gång till affären. O jag gillar inte ens fanta, men nu kunde jag gått över lik för kall fanta! Kissnödig mest hela tiden.Tog ett test förra veckan, men det var neg o allra tidigaste laget. Åh, jag är så rädd att det bara är inbillning, önsketänkande. Men jag har inte mått så här förut. Det känns som att jag är gravid, ni vet där känslan en del pratar om, man bara vet. Ni som tidigt kände av symptom o sen plussade, hur var det för er?