Hon har ingen Ro till att sova själv!
Har en dotter på 5 veckor. helammar och hon tar inte napp. Hon somnar ofta på mig sen kan jag knappt lägga ner henne för hon vaknar och blir ofta klar vaken, spelar ingen roll hur försiktigt jag lägger ner henne..
Någon som har tips på hur man kan få hennes till att vilja ligga ner och sova själv.. jobbgt att ha hennes sovande på mig!
Samma sak i vagnen, vi kan vara ute och gå och hon sover gott, men vaknar ibland av kupp tex, och sen när man stannar vagnen så den står stilla kan hon mx sov ca 15 min sen vaknar hon!..
Vet inte hur länge en 5 veckors baby ska sova, men hon sover ca 30min i sträck, sen vaknar hon äter lite, sen somnar igen, ca 30min.. sen vaken ngn timme. det är sällan hon sover ngn timme, timmar på dagen ..
hon kommer aldrig in i en Djup sömn känns de som!.. Sen har jag en 3 åring som självklart gör de svårare, då han har svårt att vaar tyst och gör höga och oväntade ljud så hon bli rädd.. har tv/radion på hela tiden för att de ska vaar lite ljud, men hon kan tex reagera på att de blir annan reklam med högre ljud eller ngt konstig ljud..
finns det ngt man kan hitta på så hon sover bättre!
Men å andra sidan sover hon istort sätt hela natten, frå n kl 23-7 äter ca 1-2 gggr under den tiden..
glad för alla möjlig fakta och tips :)