• coockiejar

söker ensamstående mammor som inseminerat för att intervjua till min C-uppsats

Som rubriken lyder söker jag ett antal deltagare till min C-uppsats att intervjua.

Jag skriver i ämnet pedagogik inom beteendevetenskapliga programmet.

Jag är nyfiken på hur kvinnorna uppfattar sin föräldraroll och vad de har för syn på föräldraskap. Vad var orsakerna till beslutet, hur man resonerade och liknande.

Min handledare har godkänt om jag får ihop 4 deltagare. och jag har tänkt att vi kan antingen ses (om det är geografiskt möjligt) (jag bor i Västerås och är ofta i Stockholm) eller ta det över telefon eller mail. Självklart är man anonym och deltagande är frivilligt.

Är du intresserad kan du inboxa mig. Tack snälla för er tid :)
    / Gabriella

• Svar på tråden söker ensamstående mammor som inseminerat för att intervjua till min C-uppsats
  • coockiejar

är nu medlem på qruiser. Är det som ett "klotterplank" jag ska lägga ut min förfrågan? Vad säger du/ni som är bekanta med sidan? isf får jag vänta 1 vecka för man fick inte lägga in klotterplank förrän man haft ett aktivt konto i en vecka.

Svar på tråden söker ensamstående mammor som inseminerat för att intervjua till min C-uppsats