• Ungpappa92

Förlädrar i stockholmsområdet, se hit!

Tjena!
    Är en ensamstående pappa på 21 år och har en dotter på snart 1år och 6månader. Vi bor en bit utanför tungelsta(in the middle of nowhere) Tungan ute Just nu är jag pappaledig och tänkte kolla om det finns föräldrar i närheten som vill träffas? Kanske ta en fika eller leka med ungarna i parken eller vad nu vädret framöver har att erbjuda.. Bara höra av er om ni finns där ute!  

• Svar på tråden Förlädrar i stockholmsområdet, se hit!
  • Emsbli

Hej! Oj hur kom det sig att du har ensamvårdnad? om man får fråga?  Jag är 25 och har också en dotter fast hon är 5 och jag har ensamvårdnad med. 

• Ungpappa92

Min dotters mamma valde drogerna före sitt eget barn för att göra historian kort.. Så då får man helt enkelt agera båda rollerna :)

• Twinisar

Nej men usch då ! Det lät inte super skoj.. :/
    Hur går det med dottern då ? :)

• Mariellesoderling

Hej! Är också 21 år :) . vf går hon inte på dagis? Min dotter måste gå på dagis eftersom jag måste arbeta , inge kul när man inte valt det själv. Ingen har svarat mig på min tråd så jag kollar runt lite efter andra.

Min dotter är snart 2 år och vi bor mitt i smeten :)  hör gärna av dig

Med vänlig hälsning / M     

• Ungpappa92
    Mariellesoderling skrev 2013-11-26 22:00:41 följande:
    Hej! Är också 21 år :) . vf går hon inte på dagis? Min dotter måste gå på dagis eftersom jag måste arbeta , inge kul när man inte valt det själv. Ingen har svarat mig på min tråd så jag kollar runt lite efter andra.

Min dotter är snart 2 år och vi bor mitt i smeten :)  hör gärna av dig

Med vänlig hälsning / M     
    Hallå! Jag har skickat ett pm till dig :)
  • smys

Hoppas att det går bra för dig, jag är verkligen imponerad och det känns bra att det finns unga pappor som fixar att vara ensamstående.

Svar på tråden Förlädrar i stockholmsområdet, se hit!