Om en veckas sol o bad är det ni söker så funkar vilken charterort som helst
Jag har som vuxen varit i Alanya samt Marmaris o Icmeler flera ggr, o jag kan rekommendera samtliga dessa ställen! Speciellt Marmaris o Icmeler är mina personliga favoriter
Annars så är ju både Bodrumhalvön o Side poppis, o så har ni ju Antalya, kemer, Öludeniz osv att välja på.
Hotell finns det ju i massor, så det gäller väl att ni bestämmer er för vad för slags hotell ni vill bo på; stor semesterresort med all inclusive, mellanstort medelklasshotell eller litet o genuint?
Jag har rest billigt till Turkiet många ggr, men då oftast strax före eller efter sommarlovet.
I somras åkte vi i mitten av augusti till Marmaris med Apollo för 1998:- per person ( en vuxen o två barn), plus att vi hade Coop-rabatt så 500:- drogs av på den ena bokningen
Ska ni resa i slutet av juni så är det ju sommarlov o jag tror att det blir svårt för er att hitta en billig resa, om det är vad ni är ute efter.
Kolla runt hos de olika bolagen o jämför priser, det är mitt råd! Det kan skilja sig mkt på olika resebolag, avreseorter o avresedatum.