Flirt på kik!
Jag har en flirt på appen kik i min mobil! Jag är lyckligt gift har fina barn och egentligen inget att klaga på! Men har fått kontakt med en gift 3 pappa på kik! Vi skickar bilder till varandra och han vill att vi ses! I en för oss neutral stad ca 6 mil från han och 3 mil från mig! Han attraherar mig och jag blir glad av våra flirtar! För några veckor sedan hade vi bokat en träff! Vi skulle först fika och sen ha sex.. Såg fram mot detta allt var planerat i minsta detalj , när han plötsligt fick förhinder 45 min innan det var dags att åka! Där stod jag fixad från Topp till tå och kände mig urdum! Trodde han bara ville kolla om jag verkligen var beredd att vara med honom! Låg väldigt lågt med vår kontakt på kik och visade och visade och sa att jag var besviken på honom! Nu vill han få en. Chans till! Han vill att vi ses och han vill ha sex!! Är så osäker på om jag ska åka och träffa honom! Sist hade jag ju inte bangat och eftersom det inte blev nåt drog jag en lättande suck eftersom jag inte vart otrogen... Vill egentligen inte vara det heller men på nåt vis vill jag unna mig själv nåt ! Min man är ofta iväg på sitt håll och roar sig med sitt intresse ,så på något vis känner jag att jag är värd detta!! Trotts att det egentligen är jätte fel... Denna mannen älskar min kropp och ger mig komplimanger som värmer och gör mig glad! Jag är 168 cm lång och väger 67 kg! Min man däremot tycker att jag ska gå på pulverdiet för att tappa ett antal kg! Kommenterar gärna om jag tar en bulle eller dricker ett glas coca cola! Jag är inte trådsmal som han vill men tycker ändå inte att jag är gör tjock för att njuta av lite gott ibland! Jag vägde 58 kg när vi träffades men tycker själv att jag var för smal då! Finns det någon mer här på FL som har en flirt på kik eller whats. App? Vad hade ni gjort i min sits! Han har frågat om jag vill bli hans älskarinna! Svarade han att det är nog ingen jättebra ide..... Är så galet nyfiken på denna man!