• Unbreakable

Vad gjorde du innan du satte dig vid datorn?

Vad håller ni på med?

Innan jag surfade in på familjeliv idag målade jag Tarzan i något som ska bli en bur och Jane med en guldnyckel.
    Tarzan ser ganska desperat ut och verkar vilja hoppa ut, Jane har en lugnande inverkanoch attituden jag ska nog få ut dig. Jag ska låta färgen torka lite och surfar medan stereon spelar Madonnas....When everything goes incredible...Jag ska klippa framdelen av buren av hård papp så man ta upp den och en nyckel med guldfärg i papp. Time to celebrate. Det här blir rätt snyggt.

Jag önskar jag hade guldnyckeln till livets alla mysterier och att livet vore rättvist.

• Svar på tråden Vad gjorde du innan du satte dig vid datorn?
  • IsDimma

Har jobbat sen klockan 6 så har precis dukat av frukosten och kommit till morgonmöte på jobbet nu.

• Gizmo

Varit ute med hunden på promenad 1½ tim, skönt väder! Solig

• Isis

Ts, kan du inte posta e bild av ditt verk när du är klar?

• Unbreakable

Den dag jag lär mig ska jag göra det, jag är väldigt oteknisk och min nördiga man vägrar lära mig och jag har försökt med allt sladdpetande men det får jag inte fixat. Han brukar scanna in mina teckningar och målningar eller fotografera dem och lägga dem i sin privata "mina bilder" låda på datan. Den har jag inte tillgång till och hittils har han vägrat skicka nåt åt mig. Jag brukar fråga snällt ibland men han blir bara sur och fräck. Nu är det nog dags att klippa ut pappburen för det har torkat färdigt. Idag blir det räksallad och trädgårdsarbete, vi har en jätteträdgård.

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Gick upp och gjorde frukost.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • eliljeholm

Packade lite inför flytten och tog en dusch :)

Svar på tråden Vad gjorde du innan du satte dig vid datorn?