• Åsa 82

ruvdag 14 - misslyckad IVF igen?

Idag är det ruvdag 14. Igår släppte spänningarna i brösten och idag är de inte spända alls. Negativt på stickan. Ser verkligen mörkt ut. Finns det en liten mikro chans att detta har gått vägen?

Någon där ute som plussat utan spänningar i brösten??

• Svar på tråden ruvdag 14 - misslyckad IVF igen?
  • Norris

Jag fick inga spänningar i brösten förrän efter testdagen. Det enda symptomet jag hade var att jag blev dålig i magen. Hur många ivfer har du gjort? Vilken ruvardag brukar du börja blöda?

• Åsa 82
    Norris skrev 2013-05-02 12:09:28 följande:
    Jag fick inga spänningar i brösten förrän efter testdagen. Det enda symptomet jag hade var att jag blev dålig i magen. Hur många ivfer har du gjort? Vilken ruvardag brukar du börja blöda?

Det här var mitt tredje IVF, har börjat blöda RD 13 och RD 18 tidigare. Och bröstspänningarna har då avstannat någon/några dagar innan.

Vilken är din testdag? Enligt min klinik är det dag 21? Verkar vara lite olika från klinik till klinik.    
  • Vickan I

Jag hade inga spänningar i brösten. Varken de ggr jag plussade eller de ggr det blev minus. Hur många dgr var ägget odlat innan återföring?

• Åsa 82
    Vickan I skrev 2013-05-02 12:26:31 följande:
    Jag hade inga spänningar i brösten. Varken de ggr jag plussade eller de ggr det blev minus. Hur många dgr var ägget odlat innan återföring?

2 dagar (ÄP tisdag och ET torsdag). Hade du inga spänningar första veckan efter ET heller?
  • Norris

Hur går det för dig?
    Det är samma på min klinik, dag 21. Det var dom längsta dagar jag någonsin varit med om!

• Åsa 82
    Norris skrev 2013-05-04 07:08:07 följande:
    Hur går det för dig?
    Det är samma på min klinik, dag 21. Det var dom längsta dagar jag någonsin varit med om!

Det gick tyvärr inte så bra. Började blöda i morse.
  • Vickan I

Ånej, skit också . Vet hur blää det känns när mensen kommer. Stor kram. Har ni några i frysen?

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 & Axel 111010♥ ¸.?°´¯)
  • Åsa 82
    Vickan I skrev 2013-05-04 20:02:43 följande:
    Ånej, skit också . Vet hur blää det känns när mensen kommer. Stor kram. Har ni några i frysen?

Vi har ett i frysen. Så nästa steg blir att göra vårt första "frysförsök". Om det inte går tänker jag vända mig till ngn privat klinik i Sverige..

Hur många försök har du gjort Vickan?  
  • Vickan I

Vad bra att ni har en i frysen iaf. Håller tummarna för den eskimån. Jag har gjort fem försök. 1.Son 2.Minus 3.Tidigt missfall 4.Utomkvedshavandeskap 5.Lillebror. Så jag har haft "tur", men ivf och allt med är tufft. Vi har gått privat i Sthlm med våra försök.

Svar på tråden ruvdag 14 - misslyckad IVF igen?