• Glad i hågen

Restips allinclusive och bra stränder

Sitter här och letar höstresor och tänkte att det kanske finns nån där ute som kan dela med sig av lite tips på bra ställen för barnfamiljer. På vissa hotell är det strikt 12-årsgräns i vattenrutschbanor, andra har lång transfer från flyget, vissa blir många magsjuka på osv. 

Och hur är allinclusive i exvis Grekland jämfört med Turkiet?   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-03 12:01
    Och, ni som har rest mycket, är det stor skillnad mellan bolagen. Något som ni tycker är extra bra eller varit riktigt dåligt?
  • Svar på tråden Restips allinclusive och bra stränder
  • vitatiger

Hej! Jag vill tipsa om Mallorca! Vi ska till alcudia för 4:e gången nu i sommar. Har bara varit där sommartid men vet att det är jätteskönt där även på hösten! Barnvänligt och underbar strand!

• godismonstret

i september  förra året var vi på allinclusive på Rhodos, det var kanon. Ingen av oss blev dålig, jag tror inte det är vanligt att man blir dålig av inclusive maten längre. Dom är galet noga för att dom vill ha tillbaka sina gäster:)

Jag har faktiskt aldrig upplevt något bolag som bättre/värre. Jag har förmodligen haft tur=)

allinclusive har jag haft i kroatien, egypten och på rhodos. Grekland hade den bästa maten, enligt mig då! Jag kom hem från rom igår. Och efter den resan kommer jag ALLTID boka allinclusive när jag reser med barn. Så smidigt!

Hoppas du hittar något!

• SannaB83
    Anne69 skrev 2013-05-06 15:05:35 följande:
    Det här är det bästa stället vi varit på hittills! Så kolla det.   www.fritidsresor.se/resa/cypern/fig-tree-bay/... Och efter att nu också ha provat Ving så är jag övertygad om att Fritidsresor är bäst! Bättre för barnen genomgående - trevligare flyg, bättre barnaktiviteter, bättre boenden, bättre mat.   

Var där förra året. Det var kanon!! Provar på ett annat hotell om 2 veckor, tror det hette callisto?!?!. Cypern var mysigt och jätte fint
Svar på tråden Restips allinclusive och bra stränder