• Tösabiten88

Hur kom du fram till din signatur härinne?

Man stöter på så många olika signaturer härinne så det skulle vara roligt och se hur det kommer sig att du valde just din signatur.

Själv så blev jag kallad för tösabiten utav min farmor och farfar som liten och siffran är årtalet jag är född.  

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • Svar på tråden Hur kom du fram till din signatur härinne?
  • Celes

En av mina favoritkaraktärer i ett av mina favoritspel.

• Gathehielm

Skulle ta namnet från Lars Gathenhielm, en avlägsen släkting, men stavade fel i hastigheten. *Facepalm*

• Skuld
    Gathehielm skrev 2014-04-16 13:36:01 följande:
    Skulle ta namnet från Lars Gathenhielm, en avlägsen släkting, men stavade fel i hastigheten. *Facepalm*
    Hah! 
  • Palestrina

Gammal tråd visserligen, men den var lite kul så jag väcker upp den. Jag såg mig omkring efter ett lämpligt ord i rummet där jag satt, och hittade Palestrina, som var en kompositör som skrev mycket vacker musik på 1500-talet.

• Penida

Från Nusa Penida. Jag tycker väldigt mycket om Bali och tänkte på just Nusa Penida när jag skulle regga mig så det fick bli Penida.

Avskyr CIO-metoder
  • fluu

Nu ångrar jag mitt eftersom det inte är genomtänkt alls. När jag skapade min användare så började det plötsligt åska och blixtra väldigt nära så jag var tvungen att stänga av datorn så jag bara drog till med det första som dök upp och det blev fluu. Samma dag så hade min sambo berättat att han kallades så som yngre av sina vänner.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • 20140522

Tog mitt förnamn och mitt efternamn och klistrade ihop.

• auster

Förr hade jag Camus som nick. L'etranger av Camus är en av de där böckerna som skapar återkommande funderingar livet igenom. 

Efter en omregistrering togs nicket efter den inte fullt lika läsvärda New York-författaren Paul Auster. 

• Abbe83

Mitt smeknamn (heter Albertina) och mitt födelseår. 

• window

Äh, jag var tråkig. Tog något ord, bara. Tycker att window är ett rätt trevligt sådant, men det har ju inte mer relevans för mig än för någon annan. Antar jag.

• Aspie

Jag har Aspergers syndrom och jag tycker "aspie" är ett ganska fint ord. När jag pratar om mig själv i AS-relaterat sammanhang så kallar jag mig själv för en aspie.

Svar på tråden Hur kom du fram till din signatur härinne?