• xtina85

navkaspel som lossnar på emmaljunga citycross

Hej!

Jag undrar om det är någon som lyckats ha en Emmaljunga citycross vagn där navkapslarna alltid hållits på plats. Min vagn är knappt tre månader använd och vi går mest på asfaletrade vägar, ibland lite grus.  Första navkapseln lossnade bara av att jag rullade vagnen inne! och sedan föll den en gång på promenad ute, men som tur var upptäckte jag då den lossnade och lade dit den tillbaka. den har nu hållits på plats men jag kollar ständigt nu och då när jag e på promenad så den sitter kvar. idag råkade sedan en kapsel på andra hjulet falla! som tur upptäckte jag det också och satte den på pltas, tycker dock det 'r jobbigt då man ständigt ska ha koll på dem! dessutom har vi inte packat vagnen så mkt ur och i bil heller att de på nåt sätt borde ha försämrats av allt sådant. Vet att det inte är dyrt att köpa nya, men tyvärr är närmaste affär som säljer EL 1,5h bort med bil så kan inte hämta några "reserv" bara sådär. Vad säger ni?? Hur har de fungerat på era??

• Svar på tråden navkaspel som lossnar på emmaljunga citycross
  • xtina85
    SockerStinn skrev 2013-05-06 17:40:03 följande:
    Har aldrig hänt mig, min är från -06. 

borde ringa butiken och skälla då, tycker någon garanti får det vara!
  • SockerStinn

Tyckerdu sa kontakta butiken ja. Oavsett hur det är för andra, saker ska ju inte trilla isär. Jag har också punkteringsfria däck.

Svar på tråden navkaspel som lossnar på emmaljunga citycross