• Carisma

Finns det en sulky som är lika lätt att svänga med och köra som en vanlig barnvagn?

Jag har haft tre olika sulkys, alla har vart värdelösa att köra.
    Jag letar efter en sulky men svängbara hjul som är lätt att köra, tex med en hand.
    Min barnvagn som jag har (iCandy cherry) är överlägset mycket bättre och min dotter får fortfarande plats i den men skulle vilja ha en sulky som lite enklare att fälla ihop så man slapp göra det i två delar.

Men finns det ens?  

• Svar på tråden Finns det en sulky som är lika lätt att svänga med och köra som en vanlig barnvagn?
  • Annsofie82

Vi har en emmaljunga scooter S. Den faller väl i kategorin sulky? Modellen större haha. Men den ät smidig å köra. Lätt att fälla ihop.

• Annsofie82

Eller yoyo. Har aldrig kört den men den verkar hur smidig som helst. Sök på Youtube. ..

• Carisma
    Annsofie82 skrev 2013-05-08 14:22:18 följande:
    Eller yoyo. Har aldrig kört den men den verkar hur smidig som helst. Sök på Youtube. ..
    Det är nämligen den jag funderar på.
    Någon med erfarenheter? 
  • OliviaP

Vi hade en Brio Spin, smidig för att vara en sulky och har även fullt liggläge.

• hannis

Babyjogger city mini är både lättkörd och väldigt lätt att fälla ihop.

• lovely89

Bara jag som tycker de sulkys med små hjul är helt värdelösa. Ibland fastnar de och snurrar inte och helt omöjligt beroende på viss väglag. 
    Vi har babyjogger city mini den är lätt att ta med men den är svår styrd tycker jag fast den har svängbara hjul. Men de är små och sen att man inte kan höja och sänka handtaget..

Men babyjogget city mini gt då ?? Lika smidig men då har den stora svängbara hjul istället, mycket bättre + att man kan höja och sänka handtaget.  

• Emma1981

Det är STOR skilland på GT mini och den andra.. jag tycker också den vanliga minin är supersvårkörd, nu har vi GT dubbeln och den är suverän.

Svar på tråden Finns det en sulky som är lika lätt att svänga med och köra som en vanlig barnvagn?