• Anonym (hjälp!)

19 år, hur får jag tillbaka lusten???!!?

Hej! Jag blir inte kåt längre, vet inte vad jag ska göra..
    Jag har aldrig haft sex med någon som jag har varit förälskad i utan när jag var 14 började jag ha sex för att skada mig själv men kom ifrån det några år senare och träffade då en kille som jag kände att jag bara ville ha nununu, saknar den känsla, att verkligen tråna efter någon, att bara bli upphetsad av att kyssa någon..
    Killen visade sig så klart vara ett svin som hade filmat allt och som sen slängde mig till sina kompisar när han var klar med mig men jag lyckades slita mig loss så blev aldrig våldtagen men detta har satt sina spår :/
    Är 19 idag och har träffat en kille, såklart inga känslor inblandade, känner mig helt känslokall men han är snäll mot mig och jag börjar få tillbaka tilliten till killarna igen men problemet är som sagt att när jag har sex med honom så blirjag aldrig kåt, vad ska jag göra???? Vill så gärna bli upphetsad igen.. :'( !!
    Har funderat på att testa glidmedel men vet inte hur jag ska säga det till honom, rädd att han tar det på fel sätt typ att han inte räcker till eller nått :((

• Svar på tråden 19 år, hur får jag tillbaka lusten???!!?
  • skogsvitter

Du måste berätta för honom. Och du måste prata om detta massor! Spärren sitter ju i ditt psyke, varför ska du använda glidmedel om du ändå inte kan njuta?! Ha inte sex öht med honom bara för sakens skull om du ändå känner dig kall och inte njuter, jag tror att du istället behöver prata med tex en terapeut om det du varit med om så att du faktiskt kommer till rätta med problemen! Det är ju uppenbart att du tagit skada och den skadas måste repareras. Du kan inte bara stoppa huvudet i sanden och låta det ligga och gro inom dig, då kommer det drabba både dig själv och andra! Så vänta inte, gör något åt saken nu! Litar du på killen, så snälla prata med honom!

Svar på tråden 19 år, hur får jag tillbaka lusten???!!?