• SweatGirl93

Hur varmt är det i USA nu?

Hej hej ja är ny här och det är såhär att ja har en fråga. Ja dejtar en kille nu som ja tror har ljugit
    en del för mig... min fråga är hur varmt är det i USA nu?=? För han säger att han ska åka dit en månad men när ja va hemma hos honom hade han barra
    packat en jätteliten väska. När jag frågar hur ska han klara sig säger han det är så varmt där nu
    så han har bara packat short och tshirts, inga tjocka kläder. Men så varmt är det väl inte det är väl
    som här? S¨å att man i alla fall behöver en jacka?
  • Svar på tråden Hur varmt är det i USA nu?
  • SweatGirl93

De verkar inte som om hela meddelandet kom med men min fråga är alltså tror ni han ljuger för mig?

• Tow2Mater

Aker man till USA passar man dessutom ofta på att kopa sig nya kläder, då det är mycket billigare. Men då borde han ju lämna rum i väskan ;)

• Pumpkin

USA är ju ganska stort, i vissa delar är det sommar och i andra delar vår. Sen kanske han gillar att shoppa, kläder är ju billigt i USA.

Ludvig 100520 - enpumpa.blogspot.com - Lillasyster BF 130504
  • Pumpkin
    Tow2Mater skrev 2013-05-09 19:30:52 följande:
    Aker man till USA passar man dessutom ofta på att kopa sig nya kläder, då det är mycket billigare. Men då borde han ju lämna rum i väskan ;)

Han kan ju köpa en ny väska
    Ludvig 100520 - enpumpa.blogspot.com - Lillasyster BF 130504
  • SweatGirl93

Först ska han till new york och sen gotham city. Han känner ingen där eller nåt så inga kläder där

• Flisan79

Ja skulle jag tex till Florida (28 grader) så hade jag också packar väldigt lätt.

• SweatGirl93

Ja ja kollade inte hur mycket rum han hade i väskan eller nåt, men jag tyckte vbara det va konstigt att han hävdade att det skulle vara så varmt hela tiden.

• Frontline
    SweatGirl93 skrev 2013-05-09 19:32:51 följande:
    Först ska han till new york och sen gotham city. Han känner ingen där eller nåt så inga kläder där
    Gotham City hmm är inte det en fiktiv stad eller finns den?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Purpurbräcka
    SweatGirl93 skrev 2013-05-09 19:32:51 följande:
    Gotham city? Jag tror inte han är riktigt ärlig...
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Gotham_City
  • Flisan79

Hahaha, han kanske tror han är Batman? Sa han det seriöst så tyder det definitivt att han drar dig vid näsan. Dessutom måste han själv vara eller tro att du är, korkad.

• SweatGirl93

Hahaha oj då ja det var kanske nåt annat city han sa, ja minns inte riktigt. Får fråga han när hans telefon funkar igen. tack för alla svar

• Jättekul
    Tow2Mater skrev 2013-05-09 19:30:52 följande:
    Ganska billigt meddväskor där också ;)
  • SweatGirl93

Ja smsade och fick nu svar att han ska åka dit dom filmar gotham city (han jobbar med film). Det är tydligen 30 grader varmt där också.

• mangoglass
    Frontline skrev 2013-05-09 19:32:59 följande:
    Vädret idag...

åååh vad varmt det var i hela landet!!!
Svar på tråden Hur varmt är det i USA nu?