• Matilda01

Ensamma mammor i Malmö med omnejd :)

Söker fler och nya bekantskaper i Malmö med omnejd för fika och aktiviteter med barnen. Är heltidsarbetande och försöker träna då och då. Har en sex-årig glad son. Fadern "försvann" tidigt från oss. Vi är säkert inte de enda som har samma situation:) efter att ha läst några trådar här på forumet. Många av mina vänner har äldre barn och det skulle vara kul att lära känna fler föräldrar med små barn.

• Svar på tråden Ensamma mammor i Malmö med omnejd :)
  • Michael08

Jag är ingen mamma ! Men dock ensam med en son på 5 år.. där modern aldrig varit med. Bor inte i malmö men 20 minuter därifrån :)

• kitty0303

Hej. Jag har nyligen separerat ifrån mina barns pappa. Jag har en pojke som snart ska fylla 4 år och en pojke på 8 mån, Bor med i malmö :) Vill gärna träffa andra ensamstående föräldrar. Alla vänner e antingen sambos/gifta med barn eller vänner utan barn. Känns som dom inte kan förstå hur tufft det är! 

• MammaT03

Hejsan. Jag har också en dotter på 8 månader, är själv 24........ Jobbar heltid som socionom (annars)och vill gärna ha lite fler vänner med barn att umgås med barnen :) bor i stan i Malmö. Hls Minna

Svar på tråden Ensamma mammor i Malmö med omnejd :)