Tjejen vill inte.
hej, är i ett förhållande sedan några år tillbaka, vi träffas bara på helger.
vårt sexliv i början av förhållandet var väldigt bra, dock tyckte jag även då att det blev för lite, men nu på senare tid så är det allt mer sällan.
vi träffas fredag - söndag varje vecka och om jag har tur blir det nån gång att vi har någon form av sex.
jag tycker detta är alldeles för lite, jag själv skulle lätt kunna ha åtminstone fler än 1 gång per dag (precis som mina nära vänner berättar för mig stup i kvarten att de har....)
jag har enormt stor sexlust och min tjej är tvärtom, hon skulle klara hela helger utan att vi ens tar på varandra.
för mig är det här ett stort problem, inte själva sexbiten, utan mest att min tjej tar sällan initiativ till någon form av närhet alls, (det stadiet att hon knappt spontan pussar på mig) och för mig är närhetsbiten det som skiljer ett par från att vara bara vänner.
hon säger att hennes sexlust går i "perioder" men ärligt talat har jag aldrig märkt en "period" av hög sexlust...
jag vet inte vad jag ska göra... kan tilläggas att vi båda är i 26 års åldern, är det inte nu man har sin "prime" time när det gäller sex?
ni får väl tycka att jag är pervers, sexgalning osv, men saken är den att jag inte är det, jag vill bara bli uppskattad på fler sätt än att hon säger att hon älskar mig (mycket snack ingen verkstad) sex i min mening är uppskattning och tecken på att man älskar den andre, och just nu är jag väldigt osäker på vår framtid.
någon som har haft liknande upplevelser/har? och kanske kan dela med sig av förslag vore jag enormt tacksam!
jag älskar min partner evinnerligt, men jag kan inte leva i en relation utan närhet.