Varför faller man för fel snubbe?!
Detta är en ren avskrivningatråd och kanske finns de nån som vill snacka lite skit om ämnet ;) jag är singelmamma till två grabbar och dejtar väl lite Grand sådär. Nu har jag träffat två snubbar kille nr 1 inga barn vilket jag iof ser som stor nackdel men, han är sååå gullig skriver döfina sms vill ses och göra saker hela tiden han har stabilt jobb och boende ser bra ut inte ap sexig men fräsch. Ger komplimanger, va och satte en ros i min vindrutetorkare på min bil när ja jobbar, hallå hur fin gest är inte de? Ändå känner ja typ noll svarar sällan på hans mess känner mig inte spec intreserad av att umgås med mig. och skulle ja be han skulle han väl ta ner månen till mig..Sen har vi kille nr 2 oh My good! Jag har inte dåligt självförtroende men har frågat mig många gånger hur en så het kille vill va med mig, ja lite ironi men han e läcker! Han har en dotter i mina barns ålder, bor nära, eget företag, vi har de bästa sex jag haft i hela mitt liv! och jag har så fastnat för den här killen. Ja då har vi de faktum att han jobbar jämt, 7 dar i veckan nästan alltid. När vi ses blir de oftast på kvällen vi käkar ligger och sen sover tsm. Han ska upp i rättegång till sommaren för olika skatt och bokföringsbrott ekonomiska grejer alltså han säger han e oskyldig.. Han ska börja jobba i Norge nu och vara borta två veckor i sträck hemma 4 borta två osv.. De är ju inte alls va ja vill ha eg vill ju ha nån som vill hitta på grejer med mig o barnen o allt sånt med.. Ändå kan ja inte stå emot när han frågar om vi ska ses för ja vill ju... Suck.. Nåväl avskrivning va de...