• Anonym (Nyfiken!)

Vart hittar man SheMales?

Jo, nu är det såhär att jag har länge trott att det varit något fel på mig. Jag har alltid haft pojkvänner, och älskar känslan av att ha något i sig, en penis alltså. Men har dragits till tjejer. Så jag tänkte att jag var lesbisk ett tag men vågade inte gå ut med det. Nu har jag insett (mer och mer) att jag är bisexuell.

MEN det optimala hade varit att vara tillsammans med någon som är en shemale, dvs kvinna/kvinnokropp/drag med en penis. Det är extremt tändande. Jag hittade ett klipp av en slump och började utforska porrdjungeln och har blivit helt galen i tanken på att få ha sex med någon shemale! (finns det andra ord för det?)

Nu till frågan, VART finns dessa skönheter?!

Och andra frågan, är jag helt knäpp? 

• Svar på tråden Vart hittar man SheMales?
  • Nyfikne
    HäckHäxan skrev 2014-02-10 02:58:55 följande:
    Det skall finnas en på BC vet jag har sett den profilen och min kompis var på date med henne och hon är äkta fast hon är hermafrodit kom jag på nu.

De enda shemales jag egentligen sett är på nätet, män med opererade bröst, sjukt läckert och jag vet att jag tänkte hoppas denna inte gör om sig till kvinna helt senare sånt jävla snygg kuk
    hahah
    du är go

Kom och tänka på "Orange is the new black" som går på Netflix
    finns en scen, där en kvinna vars man i på väg att byta kön, hon säger nåt väldigt likt din sista mening
  • HäckHäxan
    Nyfikne skrev 2014-03-01 01:15:39 följande:
    hahah du är go Kom och tänka på "Orange is the new black" som går på Netflix finns en scen, där en kvinna vars man i på väg att byta kön, hon säger nåt väldigt likt din sista mening

Ah en film? Finns den att ladda ner?? Blev nyfiken
    Canis meus id comedit
  • Nyfikne
    HäckHäxan skrev 2014-03-01 01:36:53 följande:

Ah en film? Finns den att ladda ner?? Blev nyfiken
    En TV serie som går på Netflix och är skitbra.

Vet inte om de finns att ladda ner, men det gör de säkert.
    Handlar om en tjej som måste avtjäna straff och som tidigare i livet vart lesbisk. Så man får följa henne men även alla andra medfångarna och deras bakgrund. Lite som Oz, eller Lost, men med mkt humor.

Sök up det, Orange is the new black"
  • Anonym (6)
    Videoshopen Cruising skrev 2014-03-14 13:48:57 följande:
    På Videoshopen Cruising på Färgfabriksgatan 3 i GBG har jag tråffat många shemales :D
    Finns den fortfarande kvar ?
    Det byggs som fasiken runt denna shop idag.
    Måste dit och kolla,ngn som skall med idag på em ?
  • Anonym (6)
    Anonym (påsatt) skrev 2014-02-05 19:24:28 följande:
    Kolla Lola shemale på webben
    Titta på Sexwork och Rosasidan.
    Shemale är underbara.Hjärta
  • Anonym (6)
    Man38 skrev 2013-05-16 20:25:47 följande:

Är själv väldigt sugen på en shemale och har letat en hel del på nätet (BC och liknande).

Tyvärr så är dom flesta "bara" killar som klär sig i tjejkläder. Äkta shemales växer inte på träd, och om man hittar nån så är det inte ovanligt att dom är prostituerade, iaf på dom sidorna jag har letat på.

Drömmer lever dock ännu om att få träffa en trevlig sexig tjej med kuk ;)

Då är det inga Shemale utan trasor om jag inte är felinformerad !
  • Shayan

Hejsan! Jag är en verkligen sexy kille. Jag letar efter Shemale tjejer, är att kunna hjälpa mig a

• BossHoss

Shemale, lady boy eller katoy
    Dvs, en kille som har opererat sina bröst och är kvinna men har kuken kvar tror det kallas pre-op också. Finns många sådana i sverige, både svenskar och utlänska känner flera men vill man komma i kontakt med dem så får man söka på det. Finns på gay communities bla Eller på krogar som är gayvänliga är de ganska vanligt förekommande

• Lätthanterlig

Hej, som någon tidigare nämnde så är shemale ett begrepp som mest används inom porren och ingen väljer nog att kalla sig själv för det.

Jag vill inte verka som en tråkig pk-polis här, ni som skriver i tråden verkar bara vara nyfikna och inte alls mena något illa!! :) Jag vill bara säga hur jag själv och många andra transexuella tjejer antagligen upplever sin situation.

Jag har tagit hormoner i ett och ett halvt år vilket gett mig små bröst och ett allmänt mer feminint utseende - många har lite svårt att könsbestämma mig.

Jag vill operera mig för att känna mig mer bekväm i min kropp, jag har ibland sex men jag är inte ok med att låta min partner ta på min kuk och jag skulle aldrig vilja använda den till att knulla någon, jag skulle nog då påminnas om en tid när jag försökte leva som kille (vilket var väldigt, väldigt hemskt). Om min partner är väldigt intresserad och tjatar om att få typ suga min kuk så blir jag orolig att han/hon inte ser mig som en tjej. Har gått med på det en gång men kände mig bara mycket ledsen efteråt.

Vissa transtjejer väljer förstås att inte operera sig. Alla är olika :)

Jag kallar mig i alla fall alltid bara för tjej,

En tjej som är trans - om nån undrar.

Skulle aldrig kalla mig själv för shemale.

Svar på tråden Vart hittar man SheMales?