BF i december. Ngn i Årsta trakten i Stockholm ?
Hej på er!
Är i vecka 7+4 och vill gärna träffa andra som också väntar barn runt nov/dec/jan =) gärna i Årsta trakten att dela lite tankar med,.. =)
vänligen, Camilla
Hej på er!
Är i vecka 7+4 och vill gärna träffa andra som också väntar barn runt nov/dec/jan =) gärna i Årsta trakten att dela lite tankar med,.. =)
vänligen, Camilla
Hej igen! Varit p VUL idag och allt såg bra ut! Ett foster (tack gode gud) och v9+0.
Ringde MamaMia på Götgatan och fick en tid för inskrivning imorgon- otroligt nog- någon hade precis avbokat :)
hej,
var och gjorde ett tidigt ultraljud i förra veckan =) och gissa vad glad jag blev av att se ett litet liv röra sig...
vilken känsla...hur har ni det?
ha en fin dag,
camilla
Vad härligt! Kommer ihåg känslan av lycka när man hade varit på ultraljud. :) Var du hos ultraljudsbarnmorskorna i liljeholmen? Jag njuter av min lilla tjej om dagarna. Går mycket ofta på promenader på fältet, och omkring i Årsta.
Hej,
japp var hos ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen. =)
Är nu inne på 12+0 =) hur har ni det?
Igår fick jag ett sånt starkt sug på rosévin då vi var på sommarfest på jobbet, men icke, det blev äppelcider haha...
trevlig midsommar!
/camilla
Hej på er! hur e det med er?
Vad behöver man inhandla för kommande bebis?. Har BF 5 januari nu enligt RUL.
Är en amningskudde bra att ha? vad behövs i skötväskan till BB?
Mvh camilla
Kan jag hänga på i denna tråd? Bor i Årsta, 35 år, bf 4 feb första barnet. Går på liljeholmen mvc. Kul m folk i närheten :)
Hej på er! Jag är snart i v 30 och allt verkar ok, ska till BM idag, går på MammaMia Söder.
Har ni varit eller ska ni gå på några typ föräldrakurser??
MammaMia säger att de inte har några! Det enda de har är 2 föreläsning om "barnavård", och den kostar 600 spänn. Känns jättekonstigt att en så stor MVC inte har några gratiskurser?
Hejsan
självklart kan du hänga på i denna tråd. =) Är också inskriven i Liljeholmen. Har gått en kurs i amning med allt vad det innebär, vilket var lärorikt. Sedan har de även kring förlossningen med. Schemat/dagarna de är finns uppe på deras hemsida.
Är i vecka 28 nu och så förväntansfull. =))
Har börjat känna av lite "falsk ichias" men hoppas det inte blir värre. Hur har ni det?
Förresten finns föräldrargrupper på Liljeholmen? säger barnmorskorna till ?=)
Hej! Vad roligt med fler i Årstatrakten! Jag är i vecka 30, bf 27 december. Själv är jag 32 år och väntar mitt första barn. Eftersom det börjar närma sig vore det kul att lära känna andra i närheten. :) Jag går också i Liljeholmen på mvc, men vad jag förstår "får" man inte en mammagrupp fören på bvc efter att barnet är fött?
Hej! Vad roligt med fler i Årstatrakten! Jag är i vecka 30, bf 27 december. Själv är jag 32 år och väntar mitt första barn. Eftersom det börjar närma sig vore det kul att lära känna andra i närheten. :) Jag går också i Liljeholmen på mvc, men vad jag förstår "får" man inte en mammagrupp fören på bvc efter att barnet är fött?
Hej
Vill ni starta en Facebookgrupp så kan ni mejla mig på camilla.ranlind@live.com så får vi ihop någon mammagrupp kanske =)
ha de fint
/camilla