• Bintjis

Nya vänner Borås-Ulricehamn

Jag är en glad 36-årig 2-barnsmamma som bor i ett litet samhälle utanför Borås/Ulricehamn.
    I familjen finns även en sambo, tre hundar och en häst.Skrattande
    Vi flyttade hit för ca ett år sedan och jag har insett att det inte är så lätt att få nya vänner/bekantskaper här.
    Jag är öppen och social, och skulle tycka att det vore så roligt att hitta någon/några som skulle tycka att det var kul med en ny bekantskap/fikakompis/vän!
    Mina döttrar är 11 och 15, men jag bryr min inte om ifall du har barn eller ej. Ålder spelar mig inte heller någon roll! Så om du är det minsta nyfiken tycker jag att du ska höra av dig! Skrattande

• Svar på tråden Nya vänner Borås-Ulricehamn
  • labolina39

Hej!

Såg att det var ett tag sedan du skrev. Här är en till inflyttad person på 39 år som tycker det är lite svårt att på "äldre dar" skaffa sig nya bekantskaper. Har själv tre barn varav det äldsta är 10 år. Har också tre hundar vilket är ett av mina stor intressen. Bor utanför Borås men mot Svenljunga. Hör gärna av dig :)  

• Sept1309

Hejsan

Såg ditt inlägg, lite sent då..... Jag bor också utanför Ulrichamn åt  Boråshållet till och vi har bott där i cirka 5 månader. Har sambo och barn och ett hästintresse som dock ligger lite på is.  Är 46 och har två egna barn och 4 bonusar!! Kul om vi hörs!!

• Anjorina

Hej! Jag ser att inlägget är från förra året men chansar ändå på att svara.Jag skulle behöva nya vänner.Jag är 49år med en vuxen son och bor i Borås. Hör gärna av dig.

Svar på tråden Nya vänner Borås-Ulricehamn