• Anonym (ej i sinnet)

Kommer men blir inte tillfredsställd

Min fru och jag har varit tillsammans i 7 år nu och har ett barn på 2 år.
    De senaste fyra åren har vårat sexliv blivit sämre och sämre även om en liten topp under graviditeten.

Min fru har helt slutat ta initiativet till sex och när vi har sex är det alltid på samma sätt, hon på rygg och jag på knä eftersom att hon tycker att det blir varmt svettigt tungt om jag ligger på henne.
    Hon vill inte heller kyssas när vi har sex vilket för mig är viktigt.
    Hon vill inte vara överst för hon säger att hon skäms för din mage fast än att jag ger henne komplimanger för den.

Jag själv har ett behov av variation, både gällande sex och för övrigt men får inget gensvar av min fru fast än att jag vid ett flertal gånger har tagit upp det med henne.

Det har kommit nu till att min fru kan få mig att komma men jag blir inte tillfredsställd, jag kommer fysiskt men inte psykiskt och det är väldigt betungande.

• Svar på tråden Kommer men blir inte tillfredsställd
  • Tom Araya

Vad säger hon när du tar upp saken då?

Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Anonym (ej i sinnet)

Hon blir oftast sur och tycker att jag pressar henne, samtalen varar sällan mer än fem minuter.

• Tom Araya
    Anonym (ej i sinnet) skrev 2013-05-17 20:27:54 följande:
    Hon blir oftast sur och tycker att jag pressar henne, samtalen varar sällan mer än fem minuter.
    Då hade jag blivit ännu surare tillbaka och sagt att vi måste kunna prata om saken.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
Svar på tråden Kommer men blir inte tillfredsställd